Gå til innhold

Er det noen som har begynt å få mage enda??


hus for en sjel..

Anbefalte innlegg

Dette er riktignok mitt andre svangerskap og jeg vet at det derfor kan synes tidligere, men jeg har altså en kul på magen jeg nå.. Jeg er i den 8. uke -og det er jo tross alt ikke mye!!

 

Noen andre som begynner å se gravid ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei kje enda, eg rekne egentlig kje me at de skulle vise før om ett par måner kansje. er du slank til vanlig siden de viser litt?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok 3-4-5 kg ekstra på magen fra før av, så det tar nok ennå lang tid før folk kan være sikker på at jeg er gravid, og ikke bare er litt småfeit;-) Var på besøk hos en venninne forrige uke. Hun er 3 mnd på vei, og klaget over at hun begynte å få mage. Hun vet ikke at jeg er gravid (og jeg er uansett bare 6 uker på vei(6+2)) Den magen der er vel ikke stor, sa jeg, og bretta opp min egen genser, og venninna bare lo...;-) Skulle ønske jeg var slank, så jeg kunne fått en fin og stram mage. Har alltid hatt litt valpefett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter mitt tredje barn, og er bare 6+5. Tror ikke magen har blitt synlig større, men buksene strammer mye på magen, og at det er vondt å sitte mye framoverbøyd. I de to forrige svangerskapene har jeg også fått mage veldig tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 8 med nr. 2 og begynner å få en tydelig gravid kul. Spesielt på kvelden. Buksene er også stramme. Fikk mage rundt uke 8 sist gang og, men da var det lettere å tro at jeg bare hadde lagt på meg litt. Var litt tynnere da, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter mitt 4 barn og er 8 uker på vei nå Jeg har også litt "Valpefett" så magen synes ikke, men jeg kjenner det på buksene. Jeg vurderte å krabbe på lofte i dag og finne fram noen mammabukser. Di er litt mere behagelige å gå med. Får se om jeg får tid til det i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, jeg kjenner det, jeg også. Greier ikke sitte på huk eller foroverbøyd så lenge av gangen. I dag valgte jeg å finne fram ei bukse med myk strikk, og en romslig genser. Får jo på meg de vanlige klærne, men de er litt mindre behagelige. Har egentlig aldri vært av typen som skifter om til kosedress når jeg kommer hjem fra jobb, men skal ikke se bort i fra at jeg begynner med det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Er ny her men kaster meg med.. har ingen magen enda, men har akkurat funnet ut at jeg er gravid.. er vel ca nærmere 6 uker på vei

fikk magen seint med 1. mann men regner kanskje med at det blir litt mer nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i følge legens beregning er jeg i dag 8 uker på vei:) syns jeg begynner å få en liten kul,men er usikker på om det er fordi jeg er gravid eller fordi jeg spiser så masse:) føler meg litt oppblåst i tillegg.

er det normalt å få kul så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å få kul på magen ja, men så venter jeg jo tredjemann også. Fikk også tidlig mage med nr. to, men med førstemann tok det laaang tid før magen kom;). Denne gang er jeg veldig oppblåst, kanskje det er derfor det viser så godt allerede. Men faktisk ingen som har mistanke så langt jeg vet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i 7. uke, og ikke antydning til noen mage her, helt flat...venter nr 3, men det er 15 år siden sist, så regnes vel nesten som førstegangsfødende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har virkelig est ut på magen gitt...

Første barn, og hadde virkelig ikke trodd at det skulle begynne å vises så tidlig. Er jo rund fra før, men magen ser helt annerledes ut enn den gjorde før, sikkert veldig oppblåst om dagen :)

Greier ikke å bruke de vanlige buksene mine, er så ubehagelig, at jeg rett og slett har krøpet til korset og kjøpt meg mammabukser...og jeg er bare i begynnelsen av 8. uke... kommer vel til å se ut som en hvalross før dette er over...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vet egentlig ikke jeg...har nok fått litt oppblåst mage for merker buksene strammer pittelitt mer...Men jeg har litt for mye på kroppen fra før så ikke godt å se...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjorde virkelig godt å høre fra så mange av dere!!! Jeg har også litt ekstra på magen fra forrige svangerskap og synes kanskje derfor at kulen kom ekstra fort.. Godt å vite at det er flere enn meg :)

Ønsker dere alle en flott dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, dette var god lesning!

Jeg har også litt ekstra rundt magen , bruker enda de vanlige klærne men magen er opplåst og det strammer mer selv om jeg ikke direkte ser noen stilig kul enda. Er 8-9 uker på vei ifølge legen og dette er vår første.

Bruker mer tights og myke klær, men litt vanskelig på jobb når jeg sitter på kontor, kan ikke dra på meg joggebukse der! så må nok snart ut å kjøpe noe mer passelig som er mulig å bruke en hel dag på jobb.

 

gleder meg til magen begynner å vokse mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ut som jeg er 4 mnd på vei eller noe så er jeg kun 7 uker på vei, det er sykt...

Jeg skjønner liksom ikke helt, for med datteren min synes det så vidt da jeg var 4 mnd på vei..

Hmmm...

Jeg er normalt vedig tynn også.

veide 55 kg for en mnd siden nå 59:S

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca snart 10 uker på vei og magen vokser. Jeg har kjøpt nye bukser og flere tunikaer - ingen av de vanlige klærne passer lenger.

 

Tipper jeg har lagt på meg minst 5 kg de siste mnd...gisp.. håper det jevner seg ut litt etter hvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 7 uker på vei, og føler at magen er hoven og oppblåst. Ikke behagelig med jeans på jobb som strammer (i tillegg til kvalmen!!) så må nok snar ut å finne noe mer behagelig:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg er i min 9ende uke nå, og har fått litt mage :) Men som så mange andre her, har nok også jeg et par kilo for mye fra før, så vet ikke om de på jobb har lagt merke til noe enda. Bruker mye tunikaer, mens buksene begynner å bli litt ukomfortable. Har kjøpt meg en mammabukse, men den er liksom så VELDIG mammabukse, så føler at jeg ikke kan ha den på jobb før jeg har sagt noe her...

 

Og oppblåsthet? Å JA!! Føler magen strutter rett ut!! Spesielt på kvelden!! He he he... Men er jo litt koselig allikevel da :-)

 

Gleder meg veldig til å begynne å kjenne liv inni der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...