mamman til 2 godjenter:) Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 hver morgen når jeg våkner, (tidlig, nå samboer drar på jobb) så har jeg vondt i magen når jeg snur meg rundt fra side til rygg eller rygg fra side..tenkte at det kanskje kunne være luft i systemet eller domage, men etter et par uker så er det ikke det, ganske sikker på det..er sånn at jeg må holde på magen når jeg snur meg..er i uke 26+4. må også tisse med en gang da, gjør vondt nederst i magen, også etter at jeg har tissa. er ingenting på urinprøvene, de er helt fine...er ikke noe bekymret, men er det flere som har det sånn eller veit hva det kan være? bare lurer:)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har det og slik, akkurat som du beskriver, det går over etter en liten stund, får og liknende smerter vist jeg er tisse trengt og må holde meg en stund.
Supermamma;-) Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg også, tror det er delvis fordi blæra er full og delvis fordi blodsirkulasjonen er dårligere på morgenen.. pleier å gå over etter jeg har vært på do og rørt meg litt!
lindamalmsten Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har akkurat det du beskriver også. Jeg er i uke 22 og ble litt bekymret, gjør mest vondt på høyre side av magen, nederst liksom. Det har gått over littebitt nå, kommer og går. Det må jo ha noe med blæra å gjøre, for det gjør vondt som du sier. Jeg må også holde på magen når jeg snur meg. Det var godt å høre at andre hadde det samme. Man bekymrer seg jo når man har vondt, er også førstegangs og bekymrer meg ekstra. Jeg skal til jordmor imorgen, skal høre med henne også hva hun sier om det.
Ella78 m/ A&M Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Ja, dette har jeg også, og jeg er "bare" i 20. uke. Trodde jeg hadde urinveisinfeksjon, men det hadde jeg visst ikke... Vel vel, må vel bare regne med noen "vondter" i svangerskapet... Jordmor sa det ikke var noe farlig, senest i dag...
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2008 takk for alle svar:) da er det vel normalt da..hehe..man må jo bare spørre. ja man må vel ha noe "vondter" i svangerskapet som du sier:)
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har det også slik... følte også at det var blæra.. men som skrevet over her, går det over etter at jeg har vært på do og har fått beveget meg litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå