Mockanin Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Betennelse i hælene gitt... sykemeldt ut neste uke, som er den tiden jeg har igjen av oppsigelsen min på jobb. I tillegg skal jeg på sykehuset og få "bein senger" Så nå skal jeg bruke de neste dagene til å slappe av på og lete etter ny jobb.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Kose deg god bedring til hælene dine
Mockanin Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 Takk, håper det går fort og få hælene friske igjen. Stabber rundt som ei full kråke her nå
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Jeg er bare nysgjerrig - hva er hælbetennelse? Kommer det av feil arbeidsstilliing/sko e.l?
Mockanin Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har i alle fall vondt i hælene mine. Når jeg reiser meg opp for å gå så gjør det drit vondt. Sliter med å klare å starte å gå pga. smerter. Etter hvert går det over litt, men når jeg har gått litt så kommer det tilbake. Jeg er også litt hoven i beina. Hva det kommer av vet jeg ikke helt, sikkert flere grunner. Men legen min sa at jeg hadde belastningen feil, altså alt på hæla. Derfor skal jeg få noen såler som gjør at jeg går med trykket litt mere på fremre del av foten. Kalles "fotsenger". Så nå skal jeg sitte mest rolig. Det er jeg flink til... tror jeg...
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Huff -det høres så vondt ut! Håper behandlinga funker da! Du blir sikkert mye å se her inn framover ihvertfall;-)
Mockanin Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2008 kommer nok til å være her mye nå ja... var jo det før også, men nå er jeg tilbake ser det ut til gitt :-)
pandabjørn Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Heisann M må bare rette opp noe for det heter ikke bein senger men fotsenger har hatt slike selv, men de blir for trange til vanlige sko så jeg måtte få spesielle sko fra ortopediteknikk.....men har ikke brukt sålene på sikkert 5 år....får se hva de sier når jeg skal til sunnaas til søndag og være der frem til fredag jeg og linnea fint at du ble sykmeldt også da ut oppsigelsetiden din håper du finner en bedre jobb snart hva sa sjefen din når du sa opp jobben da?? klem
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 http://www.ergomove.no/index.php?cat=haelspore〈=no Høres ut som du har det samme som meg. Jeg gikk med det veldig lenge før jeg kontaktet lege og fikk behandling. Jeg har fortsatt litt vondt, men er mye bedre etter at jeg byttet jobb. I gamlejobben var det mye ståing og gåing, fikk derfor omskolering gjennom nav. Kan anbefale trykkbølgebehandling, selv om det er en smertefull behandlingmetode. Lykketil.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 har forresten vært plaget med det i snart 3 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå