Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg litt med utorrent og nedlasting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner ikke til det programmet, men alle sier at det er jo sååå lettvint - så begynte igår, - laster ned frustrerte fruer ses 4.

hadde funnet ep 1-4, som sto og jobbet på pc'en i natt. Da jeg da skulle se på det, var det bare ep 3 som virket. De andre kunne ikke åpnes, fikk bare en mld opp om at den ikke inneholdt noen video - prøvde å åpne i mange forskjellige progr.

Det er jo så utrolig mange filer å velge mellom når du skal laste ned - hvordan vet jeg hvilken jeg skal ta?? Slik at jeg ikke bruker mye tid på å laste ned noe som ikke funker/uten innhold osv..

Håper noen kan hjelpe!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde hjulpet hvis du kunne fortelle hva filene du prøver å spille av heter...f.eks. .avi, .mpeg, eller om det er en .rar fil, som ikke er pakket opp :) Hvis det er i den første kategorien, så er det ikke sikkert at du har alle codecene som skal til for å spille av filene, da går du til www.free-codecs.com og laster ned xp codec pack som ligger i venstre margen på siden...ellers kan du legge ut litt mer info så vi mer om hvordan vi kan hjelpe deg...

Skrevet

Når jeg laster ned er det av og til at filene er pakket i noe annet, hva heter det da... husker ikke hva navnet er og da må jeg høyreklikke og trykke "extract files to desperate housewiwes" f.eks.

Skrevet

Jeg husker ikke hva det heter når det er slik, men det er IKKE når man får den store oransje kjeglen med en gang.

Skrevet

oioioi.her var det jammen meg mye jeg ikke forsto..

to som jeg ikke får åpnet er rar-filer ( noe som heter det? eller så er det avi)

den tredje som jeg klarer åpne er avi.

to som lastes ned nå er avi

Skrevet

He he, jeg er ikke mye hjelp i heller. Jeg vet ikke navna på det jeg bruker:)

Skrevet

Prøv å last ned vlc mediaplayer fra www.downloads.com. Da kommer den orange kjeglen opp.

Skrevet

Ja hvis det er .rar filer så betyr det bare at de er pakket ned.

Det du gjør da er å høyreklikke på .rar filen, og trykke extract here,

da vil det komme opp en fil som du kan spille av, som oftest en .avi fil

Skrevet

kan noen av dere forteller meg hvordan man får til dette torrent greiene? helt fra starten av.? er det noen programmer jeg må laste ned før jeg kan åpne filene jeg skal laste ned? Trenger litt idiotsikker forklaring fra beg til slutt:) og gjerne linker.

Skrevet

I det hele tatt så ligger det mange slike på youtube.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...