Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Åhh.. Enda jeg har registrert meg MOT tlf. selgere på brønnøysund, så ringer de fordet!! Har de lov til dette, eller kan jeg melde de et sted??
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Vet ikke om du kan melde det, men du kan iallefall si det til de når de ringer at du er reg der..
meg & to små vampyrer Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Da blir de veldige ydmyke har jeg merket meg:)
Lekamøia Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Før de har fått avsluttet sin eviglange innledende setning, stopper jeg dem med en smørblid stemme, informerer om at her i huset er det ingen som kjøper noe pr telefon, ønsker dem en strålende dag og legger på før de rekker å svare
Gjest mphs Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Dette irriterer meg. Virker som om det har blitt mange flere telefonselgere som ringer meg nå enda hele familien er registret mot telefonselgere. Faktisk enda flere nå som jeg er gravid. Virker som om selskapene ikke gidder oppdatere listene sine.Noe som er rart siden vi har vært registrert i 5 år nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå