lillepixie Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Heisann! Har begynt å se litt på den søknaden til NAV og lurer på om det skjemaet som arbeidsgiver skal fylle ut gjelder for alle. Jeg måtte ned på NAV og hente selve søknaden om stønad i går, men hun dama der sa ikke noe om noe ekstra papirer. Får jeg det også på NAV? Og kan jeg sende det til arbeidsgiver, og at hun ev sender det tilbake til meg eller direkte til NAV. Er sykmeldt og vil ikke treffe arb giveren min, har vært så mye surr. Lurer på en liten ting til. Når du ikke har fast stilling, som meg, hva skal du da skrive opp i ferie-feltet? Jeg kan jo ta ferie "når jeg vil". Håper noen kan svare meg, er så mye jeg lurer på !
Nordhagenjentene :) Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Se på skjemaene til høyre på denne siden: http://nav.no/page?id=328 Den øverste skal du sende inn til nav, den andre skal sjefen din fylle ut og sende inn. Vedr. ferie; du trenger ikke skrive opp det (ifølge nav her jeg bor) hvis du ikke skal ta ut ferie. Jeg skal ha fire uker ferie - de forlenger jo hjemmeperioden min, men da får jeg feriepenger fra jobben, ikke penger fra nav. Det er det de trenger det for. Altså: du skriver opp når du har ferie og ikke skal ha foreldrepenger fra staten.
lillepixie Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 Tusen takk for raskt svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå