Den drygaste Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 tenkte på mine gamle flammer i går etter jeg hadde lagt meg, spesielt han ene jeg bare delte to helger med....men det var forelskelse det!!! har ikke tenkt på noen siden jeg ble sammen med sambo men i går tenkte jeg tilbake på det første kysset jeg fikk av denne flammen min, hvordan det kilte i magen og hvordan de mørke øynene hans så ut...jeg savner den kilingen i magen og jeg savner romantikk.. meg og sambo har NULL romantikk i livet vårt nå.. men jeg elsker ham over alt, kunne aldri tenke meg å leve uten ham... uff... føler nesten at jeg har vært utro bare fordi jeg tenkte på en gammel flamme..
Huldretuss Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Ja, men savner ikke noen av dem - selv ikke de jeg var super forelsket i - har det så fint med han jeg har nå :-)
Candy girrrl Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Tenker med gru på nesten alle jeg har vært forelsket i. Takk og lov det ikke ble oss sier nå bare jeg.
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Jepp... den ene eksen min er jeg gode venner med, tenker ofte på ham, men... hehe... absolutt ikke seksuelt - nesten litt æsj! Jøss, nesten rart å tenke på at vi var sammen i 7-8 år... Den andre eksen min er mer sånn, hva i helsike tenkte jeg på som ikke tuppa ham på dør etter en mnd. For en dust. Dem som er i mellom tenker jeg på sånn av og til, det handlet jo bare om sex, fint på sin måte, men glad jeg ikke er sammen med noen av dem
Alabana Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Heldigvis veldig lite. var en grunn til at det ble slutt.
Den drygaste Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2008 nei jeg ville nok ikke vært sammen med ham, men bare savner den kilingen i magen. han har selv to barn og en samboer nå så det hadde aldri blitt oss, dessuten er jeg jo forlovet med verdens herligste. men fikk liksom ikke denne sommeren ut av hodet i går kveld. men tenker ikke så mye på det i dag bortsett fra hvordan i huleste jeg kunne tenke på akkurat HAM. nei jeg har det bra der jeg er i dag. bare savner den romatikken som har forsvunnet i det siste. er nok bare for en periode da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå