Gå til innhold

Hvor viktig er det med vendbar sittedel på vogna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det, men har aldri hatt bruk for det..

Skrevet

Jeg har savnet det så mange ganger med første ungen så nå har vi kjøpt ny vogn til neste med vendbart styre.

Skrevet

Hvor viktig det er vet jeg ikke, men det er sikkert ganske praktisk. Jeg har kjøpt vogn med vendbart håndtak. Det gjør det jo enklere å forhindre at barnet får sola i ansiktet...

Skrevet

Vi valgte å ha det på vogna til snuppa og har brukt det masse.

Har vært barnevakt for barn med vogn uten denne funksjonen og det er noe dritt med sol/vind rett i vogna, eller å måtte slepe vogna etter seg for å unngå det.

Skrevet

Jeg vil si det er viktig. har hatt vogn både med og uten og det er jo rett og slett genialt.

Genialt med vind/regn, når sola står rett på eller barnet skal sove og du ønsker å ha oversikten, men barnet ønsker å "se på verden" når det er våkent. Utrolig lettvindt og jeg brukte det "hele tiden".

Skrevet

det er veldig bra når barnet begynner å sitte i sportsdelen. mye å se!!!

Skrevet

Det er en ting som det er lett å bli avhengig av, men også like lett å klare seg uten hvis en ikke er vant til annet.

Lillegutt har bare sittet fremovervendt i sportsdelen og vet ikke at det finnes noen annen måte. Så når han nå sitter i en handlevogn med ansiktet fra kjøreretningen vrir han hele tiden på seg. Er tydelig at han ikke savner å se på meg når vi triller iallfall.

Så jeg tror at de som sverger til å ha barnet vendt mot seg lengst mulig gjør det mest for sine avhengighet av å se på barnet og ikke for barnet sin skyld. Det er jo så mye mer spennende å se den andre veien.

Skrevet

Ikke alle barn som er lik din sønn da!! Tror nok dem fleste gjør det som de føler er best for sitt barn og ikke for seg selv! Hvorfor er det så mye mer spennende å se den andre veien?? Fordi din gutt liker det best??

Min gutt liker godt å sitte i vogna å prate med meg om det han ser, så om han sitter den andre veien sitter han å bøyer seg bak for å få kontakt.... Han er veldig pratesjuk da:) Jeg er vertfall gla for at vi har vendbar sittedel!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...