linn 80 Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hei! Jeg var på ul igår er 14uker på vei imorgen.Jordmor var så snill som tok 3d bilder i tillegg uten ekstra kostnad.Det var veldig moro ) prøvde å se kjønn,men vi klarte ikke det denne gang,håper på att det går nestegang om 4 uker igjen ) ungen er nå ca 12 cm.vi så att den drakk fostervann og sugde på tommelen.sprella mye inni der og jeg tror også jeg kjenner litt liv innimellom ) begynner å få litt mage også nå,dette er moro ) Måtte bare dele litt med dere her inne ) Dere som ikke har vært på ul enda,gled dere masse...)
2 fine små Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Saa koselig da, spesielt med 3Dbilder uten noe ekstra, det tror jeg er veldig luksus altsaa.... =o) Var paa UL selv i dag, trodde jeg var nesten 20 uker. Men neida, 18+3 sier damen og gutt trodde vi (var ganske synlig paa UL uke 13 mente legen da) men neida, dette var visst jente. Hehe, saa naa bare ler vi litt, og har jente fra foer, saa alt klart i tilfelle, men har ogsaa handlet litt gutteklaer, fnis, saa det blir jo litt waste dersom det ikke er gutt likevel. Har UL 11. april jeg og DA boer vi se endelig tenker jeg. Lykke til neste gang da, det er utrolig fint naar man faar en flott ULopplevelse, vaar var litt saann greit nok for oss, med veldig utydelige bilder, men skal et annet sted 11. april, saa da faar vi se... Det lignet paa en baby i hvert fall, det er jo det viktigste. ;o)
linn 80 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 Hei Femina! Kjedelig å bli satt tilbake så mye da..( Det er prøverør det jeg har,.så da vet vi dato ganske korrekt.det er deilig å vite att jeg ikke kan bli satt tilbake hvertfall..Er vel vanskelig å se kjønn så tidlig ja,så hadde vel ikke trodd 100% på det hvis hu hadde sett det..men jordmora mi er veldig flink sånn..hu sier det ikke hvis hu ikke er 100% sikker..det er bra syns jeg:o) Jeg har ingen svangerskapsplager,så jeg skjønner liksom ikke heløt att jeg er gravid,så greit med en god opplevelse på ul ja..men selv da skjønner jeg ikke att jeg er gravid he,he.Har vel noe med att vi har prøvd så lenge att en tror att det ikke skjer meg..så nå når jeg er blitt gravid skjønner jeg det liksom ikke..) ikke alle ul som det ligner en baby på,rettere sagt en alien noen ganger he,he ) Lykke til med neste ul på deg også..håper du får 100% svar på kjønnet..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå