Gå til innhold

Jeg trenger noen oppmuntrende historier :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser så utrooolig mange historier om at mange har mistet i SA / MA. Jeg vil høre om noen som ble gravid fort igjen etter SA og hvor alt gikk bra :-D Må klare å tenke pos. Og til dere som mistet flere ganger, jeg mener ikke å utstøte dere. SKriv gjerne dere også altså ;) Og masse lykke til til ALLE SAMMEN :-D Håper alle får det de ønsker - hvis de ikke alt har fått det =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble litt tull det der. Vil høre historier om hvor folk bare har mistet i SA en gang - og ble gravide igjen fort og hvor alt gikk bra : p kravstor idag.

Hvor stor er egentlig sjansen for å oppleve det en gang nr to?

Skrevet

jeg ar jo fortalt deg om venninna mi som mistet i uke 8, så ble gravid 2 mnd etter..og fikk ei jente etter 3 år etter der..

Men hjelper det på at jeg går med nr 3 og aldri mistet? Og det er flere jeg kjenner som aldri har mistet..at sa ikke er så veldig vanlig som det kan virke her inne..

Mest sannsynelig så vil det gå bra neste gang :)

Og etter en abort, så er kroppen veldig fruktbar...mange som blir gravide fort etter en spontanabort.

Skrevet

altså hun har fått 2 jenter da..lett å misforstå innlegget mitt ser jeg..

Skrevet

Jo, du har fortalt det=) men etter å hatt en fri dag og bare tatt det med ro.. altså sittet mye her inne har jeg lest mange triste innlegg. Bare måtte få inn noe positivit også ;)

Takk for at du svarte igjen=)

Skrevet

Hei jeg ble gravid første gang i mai-07, mistet 2 månder senere SA ca 7-8 uker, etter en mens prøvde vi igjen og nå er jeg i uke 31 og venter bebis i mai :)

Får ei lita jente som er meget aktiv og aldri sover ( føles det ut som innimellom ) hehe. Hun er jo tilogmed våken når jeg vagger på tur med bikkja :)

Lykke til om du skal prøve igjen

Skrevet

jeg likte meg ikke inne på 1.trimester..dette er mitt 3 svangerskap..de 2 første tenkte jeg ikke så mye på sa/ma.

Men når jeg ble gravid med nr3 og var her inne, så tenkte jeg alt for mye på det..hørtes ut som det var utrolig vanlig å ha sa/ma og tenkte at siden jeg aldri hadde mistet blir det vel min tur nå?!?

Men å var det heldigvis et innlegg der alle de som aldri hadde mistet skrev seg på..for å få en litt mere positiv tråd..

mange som gikk med nr 3 og 4 og aldri hadde mistet.

Men jeg trur det er veldig mange slitere inne på 1.trimester..de som har vanskelig for å holde på spiren..og det er de som blir lagt merke til

Derfor leser man så mye om sa og ma

Så trur ikke du skal gå å bekymre deg.

Men veldig mange av de som opplever å miste, mister bare engang..

Skrevet

Takk, den historien likte jeg ;) hehe..

Jepp , skal prøve igjen når kropp og mens er tilbake som vanlig;)

Skrevet

Hei. Jeg hadde en ma i 2003..bare tre mnd etterpå ble jeg gravid igjen..nå er datteren min snart 5 år. februar/mars i fjor hadde jeg en sa..bare få mnd senere ble jeg gravid igjen og nå venter jeg en gutt i april. Du har sikkert hørt det før men det er utrolig vanlig å ha en sa eller ma. De aller fleste har opplevd en eller fler av disse før det klaffet.Så holdt motet oppe.det ordner seg nestegang!!=)

Skrevet

Du har helt rett.. så jeg får holde fast på de gode historiene og høre på hva legen sa =) Han sa det ikke var noe større sjans for å oppleve det igjen..=D de burde vite hva de snakker om.. så da holder jeg fast på det=)

Lykke til med tredje mann=D

Skrevet

ja hør på legen din du :) Å ikke skremme deg opp av alle sa/ma innleggene her inne :)

SÅ skal du se det går bra neste gang..

og lykke til med å bli gravid igjenn :)

Skrevet

Tusen takk for det : )

Lykke til selv=D

Skrevet

Min siste SA dato har også blitt siste mens dato :-)

(Var det det du ville høre?)

Mistet i november og det har også blitt siste mens, hadde eggløsning 17-18 dager etter blødningen begynte og ble gravid med en gang. Er 15+4 nå og kjenner masse liv(2 gangs forhold til levende barn (5 gangs ellers)). Har hørt mini`s hjerte slå flere ganger og alt ser veldig bra ut!

Det er kjipt å miste, og håper dere klarer å se fremover å prøve videre!

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde en SA i uke 7 i september og ble gravid på ny i Oktober. Er nå i uke 22 og alt er bra så langt.

Skrevet

Jeg mistet da jeg var 5 uker i september, hadde en mens og ble gravid igjen i november :) Er flere som har sånne historier, så bare å klemme til så blir du nok gravid igjen snart :) Er forresten 17+1 i dag og kjenner liv omtrent hver dag, men bare i korte små øyeblikk,

Skrevet

Her var det mange fine innlegg å lese :-)

Blir glad av dette :-D

Uff, blør så mye enda :( Hvorfor må jeg til gyn.lege bare to dager etter at jeg begynte å blø??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...