Regnbuemor til 2 Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Telefonen ringte for bare litt siden. Det var kommunen. De hadde registrert at vi søker på plass til minsten fra august. Men nå hadde de ledig en 80% plass fra 1. mars, og lurte på om vi ville ha den! I all verden. Kan jo ikke det. Gutten er ikke ni mnd engang, og jeg skal ikke ut i jobb igjen før siste uka i juni. Hva skulle jeg tatt meg til da liksom? Takket pent nei, og sa det var hyggelig de spurte da:)
Januarjubel! Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 What? God bhg-dekning der du bor da skjønner jeg?
Lekamøia Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg synes uansett at det var hyggelig av dem å ringe rundt og tilby plassen. Det er jo bare å takke nei for dem det ikke passer for. Det er nok bedre servicenivå i din kommune enn i mange andre
Gjest -<<- Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Rart og rart. Her i byen er det nok av folk som ville takket ja og bare betalt for plassen til de behøvde den.
Mamma2OO5 Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Takke ja og søke om permisjon kanskje? Mange som gjør det. Eller betale for plassen og ha mulighet for superlang innkjøring fra sommeren av. -om du har råd selvfølgleig;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå