Gå til innhold

JUHU EINDELI!!!


tupzia

Anbefalte innlegg

E 4 daga på overtid, å i mårrest når eg våkna va d blod i trusa.. jikk rætt på internætt å læste..å d e slimproppen som løsne:) Ringte fødn å ho sa at no e d i gang, men d kain einnu ta daga då..men uansett d e i gang:) JUHU!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis da! Deilig å få tegn på at noe skjer. Ingen slimpropp som er gått hos meg, men jeg har hørt at den ikke alltid går, så det er mitt håp da! hehe. Du får fortelle videre hva som skjer da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse...Sender enda litt mer fødestøv jeg da vettu...

jeg har fått antibiotika for bihulebetennelsen og en spess nesespray..så snart er kroppen min klar for å ta imot fødestøvet ;)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult!=) Da får vi håpe det ikke drøyer så lenge til!=)

Vil føde jeg og.. 4 dager på overtid jeg og, men ser ikke ut som han skal ut ennå nei...

Men du må ha masse lykke til!=) Håper fødselen din går bra!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja i natt skjedde d einnu meir:) Byinte å få sånne småtak i går kveill i elve-tåll tia..jikk å la meg, men va no så speint i kroppen at eg såvna no ikkje me d første...hehe:) Men eg såvna no t slutt..å hadde småtak kvær halvtime ca..våkna klokka 4 me at vainne kom siganes ut..d kom ikkje masse..sto opp å jikk på do.. å då kom d bære litt då å.. tok på meg bind å jikk å la meg..men trur du eg fikk sove no??? neida..lå dær å tænkte å smilte me meg sjøl..hehe:) småtakan kom litt hurtiar no..kvær 20 min..å vainnet stoppe opp...men i 6 tia då kjeinte eg veinnet ijæn kom siganes..men bære litt..klarte å såvne i halv 7 tia å våkna i 8 tia då typen for på jobb..han va litt skeptisk på å fære på jobb, men eg sa fær bære eg ringe så snart d skjer meir:) Så bei eg no ligganes våken ijæn t 9 så såvna eg ijæn..småtakan hadde næssn forsvuinne..men kjeinte dæm av å t.. våkna 11 å sto opp..d kom meir vainn, men no sett eg her å småtakan e borte..hmm.. håpe dæm kjæm snart ijæn:) ska ta å rydde litt i kåken å styre litt så kjæm vel rian håpe eg:)

 

Gud eg glede meg såååå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo veldig bra ut! Regner med at du har ring fødeavd når vannet gikk? De sier vel at man skal det. Dette skrev du jo igår, har det skjedd noe mer frem til idag da? Ingenting som skjer her, så da må jeg konse på det som skjer med andre =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...