Gå til innhold

JUHU EINDELI!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja i natt skjedde d einnu meir:) Byinte å få sånne småtak i går kveill i elve-tåll tia..jikk å la meg, men va no så speint i kroppen at eg såvna no ikkje me d første...hehe:) Men eg såvna no t slutt..å hadde småtak kvær halvtime ca..våkna klokka 4 me at vainne kom siganes ut..d kom ikkje masse..sto opp å jikk på do.. å då kom d bære litt då å.. tok på meg bind å jikk å la meg..men trur du eg fikk sove no??? neida..lå dær å tænkte å smilte me meg sjøl..hehe:) småtakan kom litt hurtiar no..kvær 20 min..å vainnet stoppe opp...men i 6 tia då kjeinte eg veinnet ijæn kom siganes..men bære litt..klarte å såvne i halv 7 tia å våkna i 8 tia då typen for på jobb..han va litt skeptisk på å fære på jobb, men eg sa fær bære eg ringe så snart d skjer meir:) Så bei eg no ligganes våken ijæn t 9 så såvna eg ijæn..småtakan hadde næssn forsvuinne..men kjeinte dæm av å t.. våkna 11 å sto opp..d kom meir vainn, men no sett eg her å småtakan e borte..hmm.. håpe dæm kjæm snart ijæn:) ska ta å rydde litt i kåken å styre litt så kjæm vel rian håpe eg:)

Gud eg glede meg såååå:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136970588-juhu-eindeli/#findComment-136980315
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...