Gå til innhold

Har vært på 3D ul i dag, se bildene :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn har lagt ut et lite utvalg med bilder, fikk over 50 stk. Utrolig gøy! Spesielt med filmsnuttene, men de fikk jeg ikke lagt ut. Og det er fortsatt en jente da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oii.. morsomt:)

Du har dobbelt så stor mage som meg du... Magen min har vokst sakte.. er i25 uke nå... men fin var du:)

Skrevet

Så koooooselig:)

Kjempe fine bilder av babyen! og magen din er kjempe fin:)

Skrevet

Magen min er stor, men i følge ul var babyen bare litt større en gjennomsnittet, altså ikke i "stor baby gruppen". Hvis hun vokser jevnt og fint, ville hun være ca 3800-3900 ved fødsel sa legen.

Skrevet

Hei, Så søt lita jente! Og så fin mage! Jeg er fem dager foran deg i løypa, men du har endel større mage enn meg. Ellers syns jeg magene våre er veldig like! Jeg vet ikke kjønn.. Hvordan ligger du på symfyseskjemaet? Jeg ligger helt på toppen i det grønne feltet, så magen min er vel også stor. Jeg er litt spent på kjønn hos meg, selv om jeg ikke vil vite det.. Derfor spør jeg, hvordan har ditt svangerskap vært?

Skrevet

Å så artig å se bilder. Skal på 3D jeg å, men ikke før i uke 32. De sa til meg at det beste tidspunktet var mellom uke 28 og 32, men du har jo fått kjempeflotte bilder.

Skrevet

Fikk beskjed at det ikke lønnet seg å vente så lenge, da det er blitt såpass trangt at det kan bli vanskelig å få fine ansiktsbilder. Siden babyen da oftere ligger med en arm eller noe foran ansiktet.

Skrevet

Hei! Ligger helt i kanten oppe på det grønne feltet, men ikke målt sf siden uke 20 nå.

Svangerskapet hittill har vært upåklagelig :-) Ikke vært plaget av kvalme eller noen ting. Litt vondt i ryggen nå bare. Og ja, så var jeg sykemeldt en stund pga mye kynnere og nedpress, men det ga seg når jeg fikk roet ned :-)

Lagt på meg ganske mye (fra 60 til 70 kg), men særlig de første 3 mnd.. Går litt saktere opp nå :-) Uren hud har jeg også fått.

H-he.. Kom visst på litt småting likevel..

Men klager ikke!!! På mageformen har alle trodd det var gutt, inkludert meg selv. Men det var det jo ikke:-)

Ligner noe?

Skrevet

kjempe fine bilder:)

Skrevet

Jeg har vært plaget av kvalme i godt og vel 3 mnd, og hatt masse kynnere jeg også. Har bare lagt på meg 3- 4 kg fra startvekta, men ser at nå kommer kiloene! Blir spennende å se hva kjønn det blir, mulig jeg har guttemage slik jeg syntes du også har. Lykke til videre, og kos deg!

Skrevet

Hvor var du på 3D? veldig fine bilder.

Skrevet

På Jessheim nord for oslo. De har åpnet en ny klinikk der, spesialistsenteret for kvinner. Føltes utrolig profft, kjempefornøyd :-)

Skrevet

Jøss, visste ikke at de hadde på Jessheim. Er jo ikke verdenss navle;)

Skrevet

Så utrolig koselig å se de fine bildene. Jeg er bare i uke 15, og teller dager til jeg skal på UL 13.mars... og du har forresten gitt meg ett navneforslag, Emilia er jo helt nydelig! :-) Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...