*ale* Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Er det lillesøstra til Brittney Spears eller no?? Så innmari lik!!
petite fleur Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Gidder ikke slå på tvn, men hvis serien heter "Zoey" er det lillesøsteren, ja ;-)
*ale* Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Ok..hehe.. Burde lese mer se og hør jeg kanskje...
Den drygaste Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 hun har jo bolle i ovnen hun nå mye skandale i den familien for tiden!! først alt dette med britney så blir deres yngste datter gravid i en alder av 16 år..
mei&mi + marcus :) Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 hehe..ja,kanskje det.. Hun er forresten gravid også...
*ale* Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2008 Huffda... Synes synd i den familøien jeg...
Den drygaste Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 ja, det er faktisk synd i dem. tenk å være foreldre til en datter som tydeligvis ikke har det bra med seg selv! syns det er helt forferdelig. så det at hun der...ehm... ja nå glemte jeg hva hun yngste het, men at hun er gravid er ikke akkurat det verste de har gjennomgått. hun har jo ihvertfall økonomi til å ta seg av den lille bare hun ikke blir sånn som søsteren sin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå