Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 selv har jeg prada tlf...veldig godt fornøyd med den...
☆Monkey Business☆ Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 SonyEricsson w660i......dårlig batteri og vanskelig å skrive med den, men den er jo så rød og pen, hehe.....
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 SonyEricsson K810i cyber shot
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 nokia n73, music edition... Gla i tlfen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå