Gå til innhold

Flere som sliter med uren hud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde liksom trodd tennårene var lagt bak meg, men nei da gjennom hele svangerskapet har det poppet frem kviser, og produkter mot dette hjelper hvertfall ikke meg :(

Fler som har det sånn? Har det gjort noe og fått resultat? Hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingenting faktisk, hatt litt problemer før graviditet, og nå er jeg nesten sjokkert om jeg får en her og en der.

Beste er å bruke milde "såper"

Jeg bruker babysåpe hver dag. super og koster ingenting på butikken:)

Skrevet

sleit i begynnelsen av graviditeten, men etter 6. mnd eller no, så forsvant det...

Skrevet

Huff ja, særlig på ryggen.. Ikkje gøy, håper det går over når baby kjem ut!

Skrevet

ja har hatt problemer. ikke det at jeg har vært helt pizzatryne, men popper stadig vekk frem noen i panne og rundt munn. fikk forklart på apoteket at rensemidler ikke alltid hjalp, fordi kvisene er pga hormoner...men hvem vet? plagsomme er det hvertfall:) føler med deg!!

Skrevet

Jeg ER pizzatryne. Har vært litt plaget før svangerskapet også, men minimalt. Nå har det bare tatt helt av, og jeg ser ut som en kjøttkake i tryne. Hjelper ikke på selvfølelsen akkurat, og i tillegg føler jeg meg oppblåst på grunn av vann og sv.skap generelt.

Skrevet

Jeg hadde uren hud i starten av svangerskapet, dro på parfymeri og investerte i biotherm peeling, fuktighetskrem og rensemelk. fikk tilbake den fine huden jeg hadde før graviiteten, bruk litt penger på dere selv jenter. vi trenger å føle oss vel om dagen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...