Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg leverte en urinprøve hos legen i dag, og hun tok en stikkprøve av den, og så at jeg hadde en forhøyet proteinprosent på +1.. Skjønte ikke mer enn at dette gjaldt noe med nyrene.. Noen som vet, og som kan fortelle meg hva dette betyr?? På forhånd takk:)
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. februar 2008 ingen som vet??
*ale* Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=2594 Behøver ikke være noe galt.. Men kan være et tegn på UVI... Kommer litt an på hva de finner ellers..
vi blir 4 :o) Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 lillegutt hadde 2 + på proteiner i urinen i går, og legen sa dette var vanlig dersom man har hatt feber noen dager.. ellers kan det være tegn på begynnende UVI, men da har man utslag på andre ting også, som leukocytter..Sjelden at det er noe alvorlig galt med nyrene og at du finner det ut på den måten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå