SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Eller. Store spørsmålet er . jeg har fått sykepenger av nav, siden september. Disse vil ikke stå på årsoppgava fra jobben. Så åssen skal jeg fylle ut detta? skjønner ikke et knøtt av noen ting jeg:)
*Mamma-i-Mars* Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 samma her, vi tok oss en tur ned på nav slik de fikk fylle ut ilag med oss
lille sprelle Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Ring NAV! Jeg har år med utd. i fht. administrasjon og jeg skjønner heller ikke alle enkelthetene i skjemaet....
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Hatt 2 samtaler med de bare i dag. Og enda ikke no klokere:) tror ikke de i tlf skjønte mer sjøl. SÅ ja jeg har snakket med de enda ikke klokere
Gjest mphs Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Jeg skrev dette opp på punkr.4.2 linjer to. De har opplysninger om at du har fått sykepenger og om du er 100% sykemeldt frem til permisjonen starter er det grunnlaget de regnet ut for sykepengene som blir brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå