Gå til innhold

Hellu;) noen med noen gode forslag til middag?? ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha kjøttsuppe med melboller/klot i ;) Enkel posesuppe også legger jeg oppi litt ekstra med kjøtt og grønnsaker.. Enkel og god middag, også er det jo sunt også.. så da får jeg litt god samvittighet :) hehe

Skrevet

Skal lage bokstavsuppe med farseboller i..namnam...=o)

Skrevet

hadde tenkt å lage brennsnut, men jeg har null energi, så det blir spegtti å kjøttdeig idag..fort gjort

Skrevet

I dag blir det pitabrød, med no sause, biff, ost og tomater oppå:)

som di viser på tv! knallgodt!

Skrevet

Brennende kjærlighet;)

Stor ildfast form..2 pk kjøttdeig, 2løk, 2 pk potetmos, 2egg og litt reven ost.. (er dere bare 2 personer, så halvver)

Stek løken og kjøttdeigen..ha i krydder slik du vil selv..legg dette i bunnen av forma, så lager du potetstappa, har i to egg..rør godt å ha dette over kjøttdeigen i forma... sett den på 200 grader i ovnen ca 10min..ha på litt ost på toppen like før du tar den ut...

Så serverer du med fersk loff/baguetter og en god god salat:)

NAM NAM:) (å veeeeldig enkelt;)

Skrevet

Hva er brennsnut? Samme som brennende kjærlighet?

Skrevet

Brennsnut er som en suppe \ lapskaus.

Skrevet

i dag blir det taco.. nam nam

Skrevet

hjemlagde kjøttkaker i brunsaus,ertesuing og gulrøtter og mandelpoteter:-) og selvfølgelig masse tyttebær til...mmmmmmm

Må sette i geng m middagen her jeg...

Skrevet

Her blir det fiskepinner med grønsaker, potet og remulade!

Skrevet

He he :-) her kommer dagens mest usunne. Jeg er alene hjemme (snufs.. I 9 dager til) så jeg koser meg med tjukke pannekaker!!

Skrevet

Alene hjemme og matlei...så da slår jeg til med Grandiosa (skal prøve den nye med speltbunn)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...