Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom med forslag, jeg trenger lektyre..

Har lest alt av Nesbø, en del av Staalesen. Det var ålreit.

Karin Fossum var ikke så ålreit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mankell, McDermid, Rankin, Lindell. Kanskje Holt og McCall Smith.

Skrevet

Mankell sine, er ikke det trehundreogørten bøker i en serie omtrent?

Skrevet

Har du ikke lest Milleniumtriologien av Stieg Larsson, er det på tide å gjøre det nå! ;-)

Håkan Nesser har en del bra, Unni Lindell og Anne Holt også. Selvfølgelig må jeg ta med Agatha Christie ;-)

Skrevet

anbefaler Henning Mankell - bøkene hans er kjempebra!!!

Skrevet

BAre norsk eller?

Cornwell, McDermid, PD James, Mankell, Robert Wilson, Ian Rankin, Minette Walters, Michael Conelly, Elizabeth George,

Skrevet

Er bare å sette i gang! ;0)

Ellers så har du jo Stieg Larsson og Indridason..

P.D James for klassisk britisk...

Skrevet

Jo. Hold deg til de med Wallander som hovedfigur og les dem i rekkefølge. De blir litt dårligere etterhvert - preget av psykobabbel om hovedfiguren fremfor krimsaken, men de er ok. Ligg langt unna de mer skjønnlitterære forsøkene til Mankell. Han kan krim, han suger på sosialrealistisme.

Skrevet

netopp ferdig med ei helt ny bok som heter : ondskapens hjerte, skrevet av cain!

knall god!!

Skrevet

Lagra litt kjapt.

Jan Guillou, A. Conan Doyle, McCall Smith, leCarrè (mer spiongreier da), Dickonsom Carr, etc etc:)

Skrevet

Supert!

Da skal baby og jeg dra på jakt etter bøker om Wallander på biblioteket i morgen. :)

Skrevet

Jeg har akkurat oppdaget den svenske krimforfatteren Camilla Läckberg. Har lest den første boka (som er oversatt til norsk), "predikanten" og kjøpt bok 2 i dag. Knallbra! Annen svensk dame som skriver bra krim er Liza Marklund. Ellers liker jeg Mankell, Nesbø, Stieg Larsson og Unni Lindell

Skrevet

Jeg har også oppdaget henne nå. :)

Har begynt på den 3.boka som er oversatt til norsk.

Skrevet

Minette Walters feks "kjærringbissel" og "olive tok en øks". Skummel og mørk krim, veldig bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...