Gå til innhold

Hellu ;) noen med noen gode forslag til middag da??;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forslag nr. 1:

Lag italiensk gryterett med 1 dl mindre vann, enn angitt. Og kok til den blir ganske tykk. Ha dette i en ildfast form og legg skiva tomater over. Dryss oregano over tomatene og avslutt med en herlig mengde ost. Stekes i ovn til osten er gylden.

Forslag nr. 2:

Stek biter av pølser, paprika, løk og kokt makaroni (makaronien has i helt på slutten). Kok en pastasaus og hell over helt til slutt.

Forslag nr. 3:

Lag en salat av isbergsalat, cherrytomater, agurk, oliven og feta. Ha gjerne i peanøtter og pinjekjerner.

Tilsett kylling (ferdig salatkylling passer veldig godt).

Stek bacon (gjerne i stekeovnen (da blir de skikkelig sprø og nammenammegode!!)) og ha over.

Godt! : )

Skrevet

Vi skal prøve noe nytt i dag, brokkoli, blomkål, gulerøtter og steikt kjøtt med hvit saus, blande sammen ha over ost og inni ovnen ei lita stund...

Med rundstk til, har aldri prøvd det men får se om det er noe godt :P

Skrevet

Finnbiff med fløtesaus, potetmos, brokkoli og tyttebær=)

Eller

Spaghetti, kjøttdeig i kjøttsaus, potetmos, sprø løk og ost.

Legges lagvis i ildfast form, steks på ca 200grader midt i ovnen i ca 20 min.

Skrevet

Jeg skal ha ganske kjedelig middag med panert fisk, men så akkurat en oppskrift på Cuban Mac & Cheese på Rachel Ray show på TvNorgesom så veldig god ut....bare å søke på google.

Skrevet

Fiskekakeburger :-) Fiskekaker i pitabrød med salat, ruccola, tomat, rødløk og hvitløksdressing...

Skrevet

Her blir det hasselbackpoteter, biff (enten vanlig eller av svin), rosèpeppersaus og grønnsaker (brokkoli, gulrøtter, blomkål og hodekål)

Skrevet

Kjøttkaker , med kålstuing og poteter:) og brunsaus selvfølgelig

Skrevet

Her blir det noe så enkelt som pasta med pølsebiter. Glemt å ta noe opp fra frysern i dag, så da blir det noe enkelt : )

Mest av alt har jeg lyst på hjemmelaget lapskaus eller kjøttkaker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...