Gå til innhold

Skjema som skal til arbeidsgiver!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal man egentlig fylle ut selv på skjemaet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket skjema tenker du på? Forrige gang jobbet jeg i det private og fylte ikke ut noe annet enn NAV sitt permisjonsskjema, men denne gangen jobber jeg i fylkeskommunen og de har sitt eget.

Skrevet

øhm.. jeg fikk et skjema av arbeidsgiver som jeg fylte ut de opplysningene de trenger (termin, evt. ferie o.l. ...)

Skrevet

blæ ass:)

Skrevet

Blir mange skjemaer syns du???

Skrevet

ikke mange. Men kompliserte de vi får. :) og de på nav er ikke så veldig mer oppegående :)

Skrevet

Ja, jeg vet. Tok tid før jeg fikk et godt svar på hva jeg egentlig skulle fylle ut. Håper du finner ut av det.

Skrevet

takk takk:)

Skrevet

Skjemaet ligger på NAV sine sider:

http://www.nav.no/binary?id=805351534&download=true

Jeg tok med dette skjemaet til sekretæren vår, men fikk beskjed om at det skjemaet tok jobben / administrasjonen seg av. Jeg trengte kun sende "internbrev" til sjef/administrasjon der jeg skrev på termindato, når jeg kom til å gå ut i permisjon, når jeg regner med å komme tilbake samt om jeg skal ha 80 eller 100% lønn.

...Så jobben min er tydeligvis ganske rutinerte på dette. Om du er usikker på om din jobb også fikser dette selv - så ta med skjemaet og spør?

Jeg kommer uansett til å følge opp med å spørre om de nå har sendt søknaden. Er så irriterende å finne ut at ting er blitt avglemt til langt etter fødsel.

Skrevet

Jag fyllde ut schemat sammen med arbetsgiver och tog det själv och leverade in till NAV ihop med resten av söknaden..

Tyckte det var bäst så slipper man undra om de fått allt. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...