Gå til innhold

hvilke symptomer ved svangerskapsdiabetes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer. Har vært så tørst i det siste, og overfølsom på sukker... blir uvell og kvalm, dersom jeg spiser søtt uten å spise mat rett før... U- prøven viser ingen tegn til det, den er helt fin. Har 20 dager igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det skal være noen spesielle symptomer på svskdiabetes foruten sukker i urinen. Så det andre skyldes nok "normale" årsaker.

Skrevet

Jeg har fått svangerskapsdiabetes uten at det synes på urin-prøvene mine, men det ble konstatert med glucosebelastningstest. Jeg har vært veldig obs på dette siden jordmoren min har ment at jeg sannsynlig hadde dette forrige gang. Som forrige gang har jeg kjempe mage, langt over sf-kurven. Er nå i uke 31 og ul viser et stort barn, som ligger 32% over kurven..

Men ellers bortsett fra kjempekulen er formen grei, men det skal være sagt at jeg spiser ikke noe sukker og passer meg kjempemye. Alt for at ikke prinsessa skal bli altfor stor!

Synes jeg er mye tørst, men det kan likegodt være fordi jeg er konstant tett i nesen...

Vet ikke om dette var noe svar på det du lurte på, men jeg ville bare vise at man ikke trenger å ha så mye symptomer.

Uansett lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...