Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 åååå nå hadde jeg bestemt meg for å bare ta livet med ro og kose meg de siste ukene. Og så kommer kvalmen, som kasta på meg. Hva skal jeg gjøre? Noen tips? Jeg blir svimmel om jeg står for lenge, og får vondt i bekkenet om jeg gjør voldsomme bevegelser. Om jeg anstrenger meg kommer i tillegg kynnerne og hindrer meg i å strekke meg ut.... Var hos jordmor i går, hun brydde seg ikke noe om kvalmen. Så da er den ikke farlig, hvertfall.
mine små alver... Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har det akkurat som deg men er bare i uke 33 enda...phu..blir lange siste mnder...
lille sprelle Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Har vært kvalm siden "svangerskapets morgen". Fikk litt hjelp av akupunktur noen uker. Er nå i uke 32 og kvalmen er kastet på meg igjen.... - herrrlig......
wjkcg Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Lærte på fødseslforberedende kurs at kvalme og diare er vanlig når fødselen nærmer seg. Er kroppens "naturlige klyster". Så betyr forhåpentligvis at det er kort tid igjen for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå