Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Er i uke 35,har vert i fin form hele svangerskape... vasket hus,gått turer,styrt på som vanlig egentlig... seinest i går vaska jeg hus,monterte stellebord,og gjor en hel del husarbeid. Men idag klarer jeg nesten ikke gå over stuegolve uten og puste og pese som en kval,og hendene følest ut to potetsekker.... er såååååå sliten.har hjertebank og usettvanlig trøtt. Noen som har opplevd at det har snudd SÅ drastisk på en dag. fra og kunne nesten springe maraton til og bli sliten av og løfte foten... gidder jo ikke spise engang.... merkelig merkelig....??
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Ja, sånn opplevde jeg også det! Det var som om noen skrudde på en knapp.....
Linn82 Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Her også! er bare i den 29. uke og hatt det sånn i mange uker allerede. Det e vel en måte kroppen sier "Slapp av, tenk på deg selv og barnet"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå