Gå til innhold

Hvor mye avlastning har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utenom barnefaren og hvor mange barn har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to unger. Har til no ikkje hatt mykje avlastning(anna enn når det har vore noke spesielt), men no har eg begynt å studere heimefra og då har svigers sagt at dei kan ha eldstemann hos seg ei helg no og då sånn at eg får gjort litt skulearbeid. Det er godt :-)

Eldstemann er 3 år og minsta er 8 mnd.

Skrevet

vi har to barn og har tre sett med besteforeldre innefor 10 min kjøring :) så vi har maaaaase avlastning :)

Skrevet

Vi har 2 barn sammen, og eldstemann er i bhg om dagen,jeg er hjemme i perm med minstejenta.

Vi har ingen avlastning,har litt familie her vi bor,men ingen av de er i stand til å passe barn(barnas oldemor og ei gammeltante som har ms)

resten av familien bor 3-6 timer unna med bil.Har noen venner som selvfølgelig kan hjelpe til hvis det skulle trenges,men det blir aldri til at vi ber de om avlastning.

Er vant til å ha barna hele tiden selv,men nå skal vi på ferie med svigers og da får vi masse avlastning-gleder oss sinnsykt!

Skrevet

Har to barn. Nærmeste familie bor 12 mil unna, så her blir det svært sjeldent... Tror vi har barnevakt ca to ganger i året.

Vi har heller ingen venner som sitter barnevakt.

Skrevet

To barn på 1, 5 og 3 mnd. Besteforeldre på begge sider bor nærmt- de er kjempeivrige på å låne eldstegutten! Itillegg har jeg en søster med barn som også passer. Føler vi har mange nok, og det er godt for barna med så god kontakt med familien! Synes vi er veldig heldige da..

Skrevet

Ett barn på 4,5 mnd og ingen avlastning.

Skrevet

sambo er kjempe flink til å hjelpe til det må nevnes, men forutenom det så bor foreldrene mine 10 mil unna oss.

Så har ingen form for avlastning sånn.

men når vi er på besøkt il dem (1 gang i mnd , helg) så passer hun han om morgenen så vi får sove litt ekstra:) og det er litt godt må jeg innrømme:)

Skrevet

GLEMTE å skrive at vi har 1 baby på 4.5 mnd:)

Skrevet

ingenting... snuppa er 6 mnd. Gubben jobber borte og er fortiden bare hjemme i helgene og knappt nok d. Så her er d jeg som gjør alt.

Skrevet

Har ingen avlastning, men ordner barnevakt dersom vi skal noe spesielt. Nå som gutten vår har blitt så stor (4 mnd) og og stabil (gråt en del når han var mindre) savner jeg ikke avlasting heller da;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...