Gå til innhold

Hvite prikker på lår og legger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette vann som synes på føttene? Ser ut som jeg har flekktyfus. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også det, små prikker, til og med nedenfor halsen(!)Jeg har ikke spurt jm om det, men så her inne på forumet at noen spurte om det og at det hadde noe med vann i kroppen å gjøre. Satser på at det forsvinner etter fødselen. jeg har mer av utslettet på kvelden da det hoper seg opp mer vann i leggene.

Skrevet

Jeg har hvite prikker over hele kroppen hatt det hele svangerskapet. Noen dager mere en andre dager.

Skrevet

Oppdaga det samme i dag etter dusjen. Hvite flekker på leggene. Er mye plaget med vann i bein og hender så går ut i fra at flekkene kommer av det. Artig at det var et innlegg om det akkurat i dag da jeg oppdaga det.

Skrevet

jeg kommer akkurat fra jordmor, og da spurte jeg henne om hva de hvite prikkene på leggene og hendene mine var for noe..

hun sa at det er fordi jeg har vann i kroppen og blodsirkulasjon ikke helt blir slik som den skal være. det kom til å gå vekk etter fødselen og er ikke farlig:)

Skrevet

har hvite flekker bak på leggene.....men ikke noe vann i kroppen.....

Skrevet

Regnet med det var vann ja:) godt det forsvinner etterpå da, ser jo litt morsomt ut. Og det blir bare flere og flere prikker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...