Gå til innhold

Liksom ikke plass til mat lengre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser vanlige måltider, men blir unormalt mett, og det henger i leeenge. Føler meg helt stappa. Men rart med det, snoperier får jeg plass til(i begrensete mengder;)) Er i uke 34, og kan ikke huske at jeg ble så fort mett med lillingen. Jaja, sparer kanskje kroppen for overspising og unødvendige kilo da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som meg det....ett glass vann er liksom nok til og bli ekkelt full i magen... men bebisen min ligger langt oppe da,lurer på om det kan ha noe med det og gjøre....var heller ikke sann med førstemann... ikke som jeg husker vertfall,begynner jo og bli en del år siden,så man glemmer jo fort...

Men jeg har funne ut at mangen små måltider er best... middag er det værste,blir jo så full i magen at det blir direkte vondt.

jeg er i uke 34 jeg og forresten...trur det er på denne tiden livmoren ligger høyest.

Skrevet

Oooh.. jeg kaster meg på denne. Uke 33 og veldig lite plass til mat. Går mye i brødmat og veldig små middagsporsjoner. Føler meg sulten, så jeg prøver og spise ganske ofte, men får metthetsfølelse med det samme jeg putter noe i munnen.

Men uansett hvor lite jeg får i meg blir magen større og større;)

Skrevet

Hehe.. Da er vi jo flere i samme båt. Samtidig som jeg har lite plass, tenker jeg på mat 24-7. Når det ene måltidet er ferdig planlegger jeg neste:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...