Gå til innhold

Jippi! Jobbintervju!

Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad! Jippi! Trodde ikke folk ville ha meg fordi jeg ser skummel ut på papiret, 28 år med 1 barn... lukter fødselsperm. av meg.

Men, jeg har ikke kjøpt noen klær siden jeg fødte snuppa mi... Noen tips om hvor jeg finner noe jobbintervjuklær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy!

Trenger man spesielle klær til jobbintervju? Er det ikke lurt å gå for normalt pent som man kan bruke ellers også? (Og husk matchende sko)

Skrevet

He he he he matchende sko... Vel, jeg er jo i en form for ammetåke så hadde ikke vært ulikt meg å komme med en støvel og en joggis he he

Skrevet

Å, din heldiggris!

Kjøp en nøytral topp i en farge som kler deg og en nøytral og pen bukse. bruk dette kun på intervju:)

Jeg har heller ingenn klær innkjøpt de siste 2,5 årene...

Hva slags jobb er det? Og hva gjorde du for å komme deg til intervju? :)

Skrevet

Nå mente jeg mer sko som matcher klærne....=) En jeg kjenner er personalsjef i en av de største bankene her til lands, og han sa en gang at han alltid ser på sko første gang han treffer folk. Det har jeg alltid hatt i bakhodet på jobbintervjuer...

Skrevet

Nøytrale sorte sko er ikke ok da eller?

Skrevet

Jeg tror jo det er ok. Men kan godt hende det er en spesiell type sko man bør ha kanskje? jeg kan jo ikke kodene:)

Skrevet

Mens kanskje utslitte joggesko til det antrekket du beskrev over ikke matcher like fodt som sorte nøytrale sko? Evt oransje crocs er ikke tingen?

Skrevet

sorte nøytrale sko er oki om det matcher klærne. altså ikke til brun bukse. synes jeg personlig da. Jeg sendte masse søknader ut, ringte å spurte litt om jobbene og krysset fingrene :) det er en jobb i et kommunikasjonsbyrå. :)

Skrevet

meg og lille vampyr, trenger du hjelp til å skrive jobbsøknad hjelper jeg deg gjerne. Er ganske dyktig på dette, ja ja jeg vet det er skryt men et faktum alikevel. Har hjulpet flere med dette før, og nesten alle har blitt kalt inn på intervju. Cluet ligger i utlysningsteksten. :)

Skrevet

Jeg har fått en del tips tidligere. Men om du har noen vinnertips er det bare å sende på pm. Kan ikke ta lange samtaler akkurat nå:) Kan seinere i kveld.

Kan man ikke bruke sorte sko til brune bukser? he he. Jeg har bare brune bukser nesten og ingen pene brune sko. Men men. Regner ikke med det er det som er grunnen til min ledighet.

Skrevet

Auda!

Er du på senere i dag?

Er vikar i dag, derfor litt til og fra i rolige perioder:)

Skrevet

Å joda, har du aldri fått svarbrev som lyder:

"Vi kan dessverre ikke tilby Dem den ledige stillingen i vårt firma, da De hadde sorte sko til brunt antrekk "?

Skrevet

:)

Ja, jeg syns jo det hørtes litt overdrevent ut. Men man kan aldri vite hva folk mener...

Mye bedre å forholde seg til at det er de sorte skoene sin skyld, DET kan jeg jo endre;) ha ha:)

Skrevet

Sko har faktisk noe å si. Min sjef fortalte meg at han alltid så på skoene først ved intervju. Men da var det om hvor rene de var.

Sko har faktisk noe å si om din personlighet.

Heldig for meg så klarer jeg ikke å slite eller skitne ut skoene mine før jeg kjøper nye!

Så bruk rene, fine sko. Ikke utslitte joggesko!

Skrevet

Bruker jo aldri joggesko jeg da:)

Men nye sko har jeg desverre ikke. Hele er de dog og rene også:) Men etter 1 år uten inntekt eller dagpenger begynner det å bli slitt det jeg har.

Skrevet

Jeg er på igjen etter kl. åtte. Nå flyr jeg rundt etter babyen. lært seg å gå nå. :)

Folkens, Ang. brun bukse og sorte sko, jeg sa at det var min mening. Er ikke universets skoekspert så ikke tenk på det :)

Skrevet

he he:) kan uansett ikke kjøpe nye sko jeg da... men så lenge de er rimelige nøytrale og hele så fokuserer jeg på noe annet! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...