Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Er 14+4 i dag og har fortsatt ikke lagt på meg noe og buksene mine passer fint fortsatt. Ikke mage spesielt enda heller. Og er det vanlig med mensmurringer i denne perioden?
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Hehe.... det første jeg gjorde da jeg fant ut jeg var gravid var en skikkelig oppryding i klesskapet.. og alle buksene mine som er trange og presser i magen ble ryddet vekk.. hehe har alltid hatt ganske tynn midje så har hatt bukser som har gått langt opp og orket ikke å ikke få de på meg en dag heheh... alle topper og gensere som eg vet jeg ikke vill gå med i sv.skapet forsvant også.. skal fortsette no ... blir gøy å ta fram igjen klærene en dag:) magen kommer.. jeg er i uke 21 og har svært lite/ingen gravid mage.. mensmurringer har jeg ennå.. bare gled deg til sparkene kommer.. mine innvendige har kommet fgor fullt.. full action i magen:)
nat&alex Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 jeg er i uke 12 og har ikke vært så tynn som dette på lenge. Puppene er større, det er det eneste Ps Magen ser noe gravid ut om kvelden, men det er vel fordi jeg err oppblåst og fordøyelsen går saktere.
SuperMoM <3 Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Jeg er 23+1 i dag og går fortsatt i dongeribuksene mine:) Magen er stor,men er høyt oppe:p mens smerter kan komme av at livmoren vokser:)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Kan bruke de buksene med lavest liv enda for de går liksom litt under magen, har en del gravid bukser også men synes ikke dem er sååååå fine så bruker dem bare innimellom, og dem har plutselig blitt så pløsete rundt rompe og lår også etter at jeg har brukt dem litt så får heller drøye dem litt til og heller bruke de mere når de vanlige buksene slutter passe for godt... er 20 + 0 i dag... Men magen er kommet ganske bra frem ja.. (fått spm om jeg venter tvillinger opptil flere ganger, fikk tilogmed spm av jordmor på UL i uke 12 om vi hadde fått bekrefta om det var en eller to der inne)
hmmm? Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 hehe, litt morsomt dette her men jeg føler at jeg har blitt GIGANTISK, selv om jeg ikke er noe særlig stor sånn egentlig... er i uke 29 allerede og tenkte at jeg skulle prøve en sommerbukse bare for å se hvordan jeg lå an til sommeren... JEG FIKK DEN PÅ og den var ikke trang heller... helt utrolig... hehe. Gutten i magen har det fint og det har jeg også, merker at magen har vokst mye nå i det siste såå er nok på vei til å få skikkelig gravid mage etterhvert jeg også... Magen kommer før eller senere, jeg synes det er godt å være såpass "liten"... Er nok tungt å ha stor mage.. jeg koser meg med den magen jeg har jeg.. Blir sikkert tidsnok lei ;o)
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Er 16 uker og buksene mine passer ikke rundt magen lenger! Så blir mye kosebukser og kjøpt 2 gravidbukser...har lagt på meg ca 3 kg. Tror det er veldig forskjellig fra person til person her:) Ser på noen bilder at noen er mindre på vei enn meg og mye større mage, og noen mindre:)
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Er 27+5 i dag og bruker fortsatt noen av buksene mine. De jeg kan bruke er de som er lave og går under magen.. Greit å ha litt å velge i hvis jeg skal pynte meg, men til vanlig går jeg bare i mammabukser eller løse bukser. Går veldig fint å bare ha en åpen knapp (-er) og singlet over de vanlige buksene
mammagutten Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 hei hei. jeg er 14 uker i dag og har ikke kunnet gått med dongeribuksene mine den siste mnd.. så nå går jeg bare med tights og treningsbukser. tenkte eg skulle ta å kjøpe meg en gravid dongeri bukse snart.. hehe.. har begynt å få ganske mage allerede! så er vel ikke så rart. hehe:P
Sikkertforgammel Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 Termin 6 dager før jolene84, og bruker enda buksene mine =) Men med en knapp åpen da
Ella78 m/ A&M Skrevet 26. februar 2008 #11 Skrevet 26. februar 2008 Er i uke 20, har lagt på meg fire kilo så langt, og de fleste buksene passer fremdeles, men når jeg setter meg i sofaen ender jeg opp med å kneppe dem opp, hater alt som klemmer... Skal kjøpe meg noen mammabukser, men det er så vanskelig å finne noe i store størrelser, syns jeg...
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #12 Skrevet 26. februar 2008 mangen av buksene passer..men d er ikke behagelig å ha på seg så da unngår jeg d for å ha d mer behagelig
anette&tutta mari :) Skrevet 26. februar 2008 #13 Skrevet 26. februar 2008 hei, er 17+5 idag og kjøpte mammabukser for noen uker siden. har nesten bare supertrange jeans og får helt hetta når ting strammer nå - + at jeg faktisk ikke får igjen knappene da. H&M har kjempefine mammabukser, skal kjøpe meg en i dongeri neste helg:)
La vita è bella <3 Skrevet 26. februar 2008 #14 Skrevet 26. februar 2008 Jeg er i uke 17 og sluttet med de vanlige buksene mine etter nyttår en gang. De var rett og slett ubehagelige når jeg satt (presset mot magen), så nå har jeg 2 mammabukser + at jeg har en del skjørt og kjoler jeg går i
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #15 Skrevet 26. februar 2008 er 16 uker minus7kg,men noen av buksene er trange, dette er mitt2.barn og sist kunne andre se at jg var gravid allerede da,men ikke noe vises nå....
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #16 Skrevet 26. februar 2008 Jeg er i uke 23 og det meste passer enda, men nå begyner mage å komme. Så jeg kjøpte knappestrikk til å ha på buksene. men en lang topp(slike topper som er mote idag ) går det kjempe fint. Gikk ned endel i begynnelsen. men selv om jeg er tynnere andre steder er magen større. lykke til alle sammen.
2 fine små Skrevet 26. februar 2008 #17 Skrevet 26. februar 2008 Mine passer, men det er ene og alene fordi jeg mister vekt paa rumpe, laar og rundt livet (bare bak da) under graviditeten, mens magen vokser, saa det er som om vekten bare flytter seg, jeg gikk ned 8-10 kg forrige svangerskap og begynte med gravidbukser i 7,5 mnd. Naa er jeg 18+3 og bruker samme bukser enda, har gaatt ned ca 2 kg eller noe, men det er jo det at jeg ikke gaar opp (har nok aa ta av) som gjoer at jeg ikke "utvider" totalt sett. Tror dette er veldig individuelt.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 27. februar 2008 #18 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er i uke 22 og buksene passer enda (tredje svangerskap).
Malin G. Spann Skrevet 27. februar 2008 #19 Skrevet 27. februar 2008 jeg er i min 25 uke nå, og bruker mine vanlige bukser enda. kjøpte min første mammabukse i går faktisk!
It's all about me Skrevet 27. februar 2008 #20 Skrevet 27. februar 2008 Er 19 uker og bruker fremdeles de aller laveste buksene. Men de med litt høyde på ble raskt for små.
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #21 Skrevet 27. februar 2008 Jeg går i 24.uke og måtte kutte ut mine vanlige bukser etter ganske kort tid. Husker ikke sist jeg brukte olabukse... Noen av buksene mine måtte jeg si takk og farvel til allerede etter litt over en måned =) Hittil har jeg klart meg med sånne Jazz-bukser som jeg har kjøpt på sporten, men i helga som var kjøpte jeg min første graviditetsbukse =) Kjøpte noen topper også og tror jeg aldri har følt meg så vel noen gang =) De "mensmurringene" HI snakker om er helt vanlige smerter som blir forårsaket av at livmoren vokser. Det er ingenting å bekymre seg over =) Bare enda et tegn på at det faktisk er et annet liv i kroppen vår enn vårt eget liv =) Deilig, er det ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå