mamma love Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Har aldri hatt slik før,hva kommer det av?
Frk. Molly Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Ja,det gjør jeg og, og jeg svetter svært lite normalt sett. Nå er hodeputen osv helt våt på natten.....er vel noe med hormonene, vil jeg tro.
Linn og gullet Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har samme problem.. Er 39+3, våkner flere ganger i løpet av natta at jeg er helt våt av svette.. Er nok hormonene ja.. hørte i går at når babyen er ute, så kommer vi til å fryse veldig.. Har jo hatt en liten ovn i magen i ni mnd..
Lompa75 Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Jeg fikk dette rett etter fødsel. Hodeputa var kliss våt. regna egentlig med at det var resten av vannet som skulle ut av kroppen, evnt hormoner. Men det har gitt seg nå ) En svetter foresten mer når man ammer enn hva man normalt gjør. Sånn er det bare...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Javisst,når jeg våkner på natta for å gå på do, må jeg skifte t-skjorte i samme slengen. Dersom jeg sover uten våkner jeg av at jeg kaldsvetter:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå