kaffeplante Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 er en stund siden det er blitt skrevet om slimløsende hostesaft nå......noen som har hatt positiv erfaring med å brukt dette og kan si at de tror det var dette som gjorde at de ble gravide?????evt hvor mye og når skal man ta det? jeg tar gjerne imot alle stalltips til hvordan bli gravid? sex hvor ofte osv.::):)
jåsjenta Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Har selv prøvd solvipect (?), men hadde ingen funksjon på meg. Du skal vel ta slimløsende hostesaft dagene før el-ikke etter!! Ta som anbefalt på flasken. Ellers så kan det være greit å ha sex annenhver dag fra syklusdag 11.
kaffeplante Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 har el på dag 12 så starter før jeg.... skulle likt å visst hva som egentlig er best av hver dag med sex eller annenhver dag:)
Zupermam Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 min oppskrift er: 1. Kjøp Clairblue eggløsningstest ( billigtestene funka ikke for meg) 2. Den dagen du måler eggløsning ha MYE SEX! og det samme dagen etter, hihi. Gjerne skulk jobben og ha sex på formiddagen:) 3. resultater er:STREK PÅ TESTEN! 4 ganger har jeg fulgt denne oppskriften, og blitt gravid hver gang. Har hatt en MA og en SA, men jeg ha iallefall fått en sønn, og er nå gravid igjen!
kaffeplante Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 takker for svar....men... el-tester orker jeg ikke stresse med...og dyrt er det.... har el-slim så går utifra at jeg har el den dagen eller rett i etterkant av det..... er hjemme i permisjon ut mars så trenger ikke skulke jobben her i gården.... andre med forslag til plan?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå