Gå til innhold

Ristende bevegelser fra baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til kjennes det ut som om baby i magen rister på seg veldig fort - altså f.eks. som 5-7 små spark på samme sted i løpet av 1-2 sekunder. Vet ikke helt hva slags bevegelse fra småen som kan gi sånn nesten skjelvende dirring, så jeg blir litt smånervøs. Er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn gjør min også innimellom. Har lurt på det samme. Men vil tro det er normalt.

Skrevet

Hos meg og. Noen har skrevet tidligere at de tisser.....

Skrevet

Jepp, det er når babyen tisser... Har hørt at de kan ha denne ristingen litt etter at de har født også...når de tisser... Søtt!!

Skrevet

hehehe..så søtt.har hørt det jeg å. Ser for meg guttungen som rister seg i magen..tihi

Skrevet

Det kan også være hikking, det står om hikkinh at det kjennes ut som små rytmiske bevegelser :)

Min hikker ganske mye nå, det er også pusteøvelser som trener opp lungene til fødsel :)

Skrevet

Jeg har også sånn risting, og det er ikke hikking han driver med!

Det kjenner jeg forskjell på! :o)

Vet ikke om det er at de tisser jeg, men er jo litt søtt å tenke på da, hvis det er det! :o)

Skrevet

jeg spurt jm den hikker sa ho

Skrevet

Hei, har sånne ristende bevegelser jeg og spurte legen igår hva d var for noe men d eneste han sa at d var barnet som beveger seg. synes d er litt rart noen ganger. barne kan riste hos meg flere ganger om dagen d er sikkert for at jeg drikker masse vann så må den tisse hehe

Skrevet

Det er når den tisser !!

Når den hikker kjennes det annerledes.. jeg kjenner KLAR forskjell på hikk og tiss!

Skrevet

Hos meg var det hikking! Hun hikket mye i magen og også når hun kom ut =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...