nøffemamma Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Da har vi kommet hjem med lille Marikken.Utrolig deilig og rolig. Hun ligger og sover og koser på lammeskinn i sofaen,og mamma og pappa er borte og susser og ser på henne. Vi er helt betatt begge to. Skal bli godt å få inn de nye rutinene etterhvert, og slippe å forholde seg til de på sykehuset. Livet er deilig nå)
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 ÅÅÅÅ....så deilig det hørtes ut ) Ønsker dere all lykke til med lille Marikken )
undome Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Åhh Gratulere så mye!!=) Dere får kose dere masse med prinsessa:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Gratulerer så mye med lille jenta...=o) Gleder meg til det blir min tur..=oD
Lompa75 Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Hurra! Jeg tenkte akkurat på dere. Regna med at du snart var hjemme fra sykehuset med vesle Marikken ) Ser frem til å høre hvordan fødsel og alt det andre gikk. Og ikke minst få se vidunderet! Kos dere masse! Klemmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå