Gå til innhold

Ekkelt på jobben i går!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på seinskift i butikken jeg jobber ekstravakt, en klesbutikk. Ganske mye folk der, og så kommer det ei sinna dame bort til meg. Hun hadde kjøpt en ganske dyr tunika, og så vasket hun den og så ble den ødelagt...

Hun hadde den med seg, den var blitt skrukkete fordi den hadde krympet.

Hun var skikkelig ekkel og sinna, og spydig, og sa hun hadde vasket den riktig og blablabla.

Hun forlngte å få pengene tilbake, men det kunne jeg ikke, måtte sjekke med sjefen først, men hun fikk jeg seff ikke tak i!!

Var ekkelt, for alle så på, og jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre.. Sa til henne hun kunne komme tilbake idag, for da var sjefen min her..

jeg skal på jobb i ettermiddag, gruer meg litt...

Hva burde jeg gjort?

hadde lyst å be henne klappe igjen, men hun hadde jo rett da, men trengte vel ikke rope sånn!!??!

Får man pengene tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når kunder er sånn til meg gir jeg de tilbake pengen å er sikkelig over hyggelig..da blir de så med seg at de som regle unnskylder seg for oppførseln sin.hvis hun fortsetter å være ekkelt hever du deg over det å tenker jaja hun har en dårlig dag å må la det gå ut over noen.

Skrevet

Veldig lurt å være høfflig og sørge for at du ikke må bta konflikten der og da. Si f.eks. at du forstår hvor kjedelig det er og at du skal ta det opp med din sjef:)

Men vær høflig uansett:)

Skrevet

Stemmer i med dere, det er vanskeligere å være sint og sur mot en person som er blid og hyggelig tilbake.

Skrevet

Hehe, sånne kunder er herlig!! ;)

Har hatt mange sånne kunder selv, som tydelig har hisset seg opp på forhånd og mannet seg opp til å ta opp kampen med meg i butikken. Som regel har mitt "Huff da, dette var jo leit! Forstår at du er skuffet!" avvæpnet de fleste. Så har jeg sett an situasjonen, men i tvilstilfeller har jeg latt tvilen komme kunden tilgode, for på den måten håper jeg at kunden fortsetter å komme til meg og kanskje til og med forteller venner om hvor god service h*n har fått hos oss! ;)

Skrevet

Syns du hånterte det veldig bra jeg. Så lenge du er hyggelig og imøtekommende, kan ingen klage på deg.

Skrevet

Ekkelt for deg siden du var usikker på hva du skulle gjøre mht. penger tilbake. Har du ikke fått vite noe om hva slags rutiner butikken har på dette? I så fall er det jo sjefen din som har gjort noe feil.... syns du håndterte det bra jeg, med det utgangspunktet du hadde.

Skrevet

Ja,det var ekkelt, men prøvde å være hyggelig da. men følte meg litt dum, for jeg ante rett og slett ikke hva hun hadde krav på :s .. Hun roet seg litt, og skulle "jammen komme imorgen ja!". Årner seg vel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...