Gjest Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg blir nesten litt irritert jeg. Her sitter folk å sier de kjenner noen også veit man ikke hva de heter engang? (noe man forøvrig enkelt kan google seg frem til...) Lillebror er nevnt minst to steder i den tråden, og jeg vil hardnakket påstå at ingen av de som sier de kjenner broren min faktisk kjenner ham. Riktignok er jeg litt usikker på om den ene er noen han faktisk treffer kanskje en gang i året, tilfeldig... Du kjenner ikke en kjendis dersom du gikk på skolen med vedkommende og ikke engang har fått med deg navnet, mener nå jeg. Hvordan definerer man egentlig å kjenne en kjendis?
*ale* Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Ville vel hvertfall satt som betingelse at man kjenner hverandres navn og er på hils .. Teit ja:)
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 =O Er Sting lillebroren din?? ;P
Poteto Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 når man kjenner noen så snakker man med dei mer en en gang i året.. vet navn og hvor dei bor spes!!
Espoir Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Hæ? Ingen ble vel nevnt 2 ganger i den tråden? Er du storesøsteren til Nils Vogt? Jeg ER kjendis jeg, OG er gift med en ;-)
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Det var jo bra du fikk nevnt at du er storesøsteren til en kjent person da tillab, siden du ikke kunne nedverdige deg til å svare på den opprinnelige tråden for øvrig enig i at det var en fjollete tråd, men denne var ikke så veldig mye bedre.
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Jeg vet hvem som ble nevnt to ganger i den tråden... Møhøhø.
Mille** Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Er "Biffen" lillebroren din? ) Jeg syns også man bør vite hva de heter og være på hils. Så sånn sett kjenner jeg en kjendis, men han er vel ikke akkurat en A-kjendis, enda ihvertfall. ;o)
meg & to små vampyrer Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 Vel, nevnte kjendis må vel gjerne kjenne til denne personen også, ellers gjelder det ikke! Alle kan kjenne noen om det bare er å slenge ut navn.. he he..
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #11 Skrevet 26. februar 2008 Må være slitsomt å være så opptatt av kjediser...
Pixie Power Skrevet 26. februar 2008 #12 Skrevet 26. februar 2008 Og hva definerer egentlig en kjendis, det lurer jeg mest på, he he F.eks realitydeltagere som ingen har sett på/husker regnes visst for kjendis her inne (eller søsken av denne realitydeltageren....), så lista er ikke særlig høy ;-) "Og han ene som var med i den reklamefilmen i 1998" blir også fort en kjendis her, he he
Mille** Skrevet 26. februar 2008 #13 Skrevet 26. februar 2008 Hehe....ja kjendisen bør jo helst hilse tilbake, ellers så gjelder det ikke. Hvem som helst kan jo hilse på en kjendis liksom. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå