Gå til innhold

Tak nederst i magen.


Han79

Anbefalte innlegg

Noen andre som er plaget med tak og stikk nederst i magen. Har økt veldig i frekvens siste døgnet. Er det tegn på at noe er i gjære? Hodet har festet seg, og har ikke hatt noen bekkenplager hittil. 8 dager igjen til termin.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje jeg skuffer deg nå, jeg er to dager over termin og har merket mye "rart" de sisde ukene, såom tydeligvis ikke har hatt betydning. Annet enn at jeg muligens kan ha modnet mer, noe jeg ikke vet da det ikke er blitt kontrollert enda..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme jeg. Har hatt stikkinger hver dag i 2 uker nå, men de siste 2 dagene har det tatt seg opp med mensmurringer og tak i nedre del av magen. Kjennes ut som skikkelige menssmerter til tider. Har 9 dager igjen til termin nå og heller ikke hatt noen bekkenplager hittil. Hodet festet seg vel for ca en mnd siden. Begynner å bli utålmodig og veldig spent på å se lillegutt, så håper noen kan si at det er noe på gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noe lignende..

Jeg har vel bare regnet med at det er de båndene som strekker seg eller noe (livmora vokser vel enda..)...Eller at det bare er nok en "gravidvondte". Jeg har hatt det temmelig lenge, og klarer derfor ikke å koble det til verken modning eller fødsel.. Kjennes ut som menssmerter, og sitter nederst mot ene siden.. Hvilken side varierer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...