Gå til innhold

Scrapbooking...noen som kan litt om dette?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en pakke med album, litt forskjellig farget papir, litt rammer og band og stasj:) Har laget en side med UL-bildene, og det ble fint synes jeg:) Men når jeg søker på nettet så er det så mye mer!! Sånn stempling f.eks... hvordan fungerer det? Det er så mye stilige bokstaver og sånt på de eksempel-bildene man ser på nettet. Er det noen som kan forklare meg litt? og evt. hvor man kan kjøpe de forskjellige tingene som man trenger? Det er jo mange nettsider, men alt har sånne rare navn, så jeg forstår jo ikke hva det er jeg kjøper da.. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

scrapbooking.no der står det mye nyttig... det skal også finnes en ordliste over hva de forskjellige tingene betyr.

På kreaktiv på kvadrat har de mye scrapping ting, der kan du sikkert få litt hjelp også :=)

Lykke til kjekk hobby!!

Skrevet

Bare et tips.

UL bildene må scannes. De orginale bildene forringes fort i kvalitet - også i album. Derfor ville jeg scannet dem på "årntli" fotopapir - så slipper du å angre når det er for seint....

Ellers har jeg lært meg det meste gjennom bøker. Anbefaler da å kjøpe/låne bøker om en og en teknikk.

Og husk; Less is more... (etter min smak, da). Mange nybegynnere øser på med effekter og farger og bilder osv.

Det ble visst tre tips det...

Skrevet

Hei, så på profilen din at du bor på Sola:)

Der finnes det en bra butikk i sentrum som jeg handler en del av mine ting på. Har en link men kom ikke inn på hotmailen..

Det finnes også mange bra blader som gis ut med gode tips. Kreativ på kvadrat er bra, som nevnt. Ellers har du kontant engros på mariero. De er flinke med å hjelpe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...