Gå til innhold

Har dere guttevenner???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere guttevenner?? Altså som dere har endel kontakt med.. Tlf, ut på byen osv.. Og ble dere venner før eller etter dere ble sammen med deres nåværende mann/samboer??

Jeg føler liksom at det er greit med de gamle guttevennene jeg har.., men at det blir feil på en måte og få "nye" guttevenner nå som jeg er gift.. Jeg tror kanskje jeg ville blitt sjalu skulle mannen fått ei ny jentevennine nå som han dro ut på byen med.. Han har jo flere jentevenniner som han tar noen øl med tidvis.. Og det er helt greit.., men de har jo kjent hverandre i evigheter..

Jeg som tenker helt feil her?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg syns du har rett i det du skriver..

eg har en del guttevenner som eg vokste opp med. som eg går på byen med av og til å skriver en del sms med.. men kunne ikke fått meg nye guttevenner, (utenom kompisene til sambo da) uten at han ble sjalu. og hadde han fått seg nye venninner, så hadde eg reagert litt altså ;)

Skrevet

Ja.

Har fått nye venner av begge kjønn etter at jeg ble sammen med kona for ti år siden også. Synes tankegangen din er absurd, men each to their own.

Skrevet

har flere guttevenner, bla en betskompis som jeg snakker masse med og som jeg er ute med osv.. vi har kjent hverandre fra lenge før meg og mannen ble sammen=)

han har aldri nevnt dette som et problem... men er enig i tanken din om å skaffe seg nye nå...=/

Skrevet

Jeg har et par guttevenner, men begge er homser så samboeren min er ikke spesielt sjalu pga de;-D

Jeg hadde også følt at det hadde vært litt rart hvis han fikk seg nye jentevenner nå.....Jeg kan være litt sjalu av meg og hadde nok ikke blitt overbegeistra nei. Men må si jeg blir veldig overrasket hvis han finner seg en ny venn av det motsatte kjønn, han er ikke den typen;-)

Skrevet

Jeg hadde tom mannlig forlover, så ja jeg vil si jeg har guttevenner.

Skrevet

Ja, jeg hr 3 gode kompiser som jeg kan ta en fest sammen med, de kan ta seg en tur på besøk osv...uten at gubben blir sjalu..han har forøvrig hilst på alle 3 og blitt litt kjent han også..

Skrevet

legger til at samboeren har venninner han også...og det er helt greit for meg...skulle bare mangle, å basere vennskap utifra kjønn blir feil for min del.

Skrevet

Du kan jo ikke føle feil:)

Jeg føler det ikke sånn. Synes det er fint at gubben får nye venner, også jenter. Han har fått en god venninne de siste årene gjennom jobb, og de er en del sammen alene. De har aldri gitt meg en grunn til å være sjalu.

Skrevet

Jeg har noen få guttevenner. Fra før vi ble sammen. Ikke så mye kontakt nå, er i en annen by, men tar gjerne en runde på byen med de jeg:) Nå er min mann sjalu, men det går greit. han stoler på meg og de få vennene det er snakk om:)

Skrevet

Jeg hadde flere guttevenner før jeg traff mannen min, men etter at jeg traff ham var det naturlig å avslutte venneforholdet til de gamle kompisene.

Mannen min hadde ingen jentevenner før han traff meg, og han har ikke fått noen etterpå heller.

Derimot har vi masse fellesvennepar. Hans kompiser og konene deres er blitt mine venner også. Og mine venninner og mennene deres er blitt min manns venner.

Skrevet

Nei altså føler ikke at det blir feil sånn sett.. Men tror på en måte jeg hadde blitt sjalu på mannen.., samtidig så vet jeg at hadde jeg blitt venn med en annen mann så tror jeg kanskje mannen hadde stusset litt også..

Men blir jo litt feil og tenke sånn..Enkelte klikker det jo bare bra sammen med fra dag en.., andre ikke.. Uanhengig av kjønn mener jeg.. =)

Skrevet

Dytter jeg.. Flere som har synspunkter iforhold til det med og få guttevenner etter at man har giftet seg?? =)

Skrevet

Eg har fleire manlige venner. Nokre fra før og nokre etter at eg vart sammen med sambo. Dette samme har han. Eg ser ikkje problemet med å ha venner av motsatt kjønn. Ikkje i det heile tatt.

Skrevet

Det samme har han = han har og venner av motsatt kjønn enn seg.....

Skrevet

Har en del guttevenner fra før jeg ble sammen med samboer, disse ser jeg ikke så ofte siden jeg flyttet fra hjembyen å til der samboer bodde. Men når jeg på besøk hos mine foreldre så pleier jeg å ta en fest eller en filmkveld med de. Samboer liker det ikke men jeg har forklart han at dette er bare tull å bli sur for. Er jo ikke akkurat hver dag jeg ser gamle venner så at jeg tilbringer en kveld med gamle kamerater en gang annenhver mnd eller noe er noe jeg bestemmer selv.

Har fått en guttevenn etter at vi ble sammen å dette liker han hvertfall IKKE. Men nå henger jeg aldri alene sammen med han da. Vi har felles venninner så henger bare sammen når det er felles samling. Vi skriver mld titt og ofte å dette liker heller ikke samboer, men har gitt han mulighet til å lese mld mange ganger så han kan slå seg til ro med at vi bare er venner. Veldig slitsomt å ha det sånn egentlig, men nå er jeg ganske opptatt av å ikke la meg styre av en partner så jeg gjør det jeg føler er riktig for meg å det jeg hadde godtatt dersom samboer hadde gjort det samme.

Samboer har noen venninner han skriver mld med å som ofte er på fest med resten av gjengen. Dette er helt greit for meg å jeg tror at dersom man nekter hverandre å ha venner av det andre kjønn så er man ikke mindre utro av den grunn'.

Skrevet

3 beste kameraqter, en av de var forlover. de er venner med sambo blitt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...