Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Noen som kan gi meg et tips om hvilken smokk som MULIGENS kan være løsningen for mini her i huset. Han er litt over 3 mnd og har til nå aldri klart å holde på en smokk *blir gal*...heldigvis er han ikke vant til smokk på natta, da hadde jeg hvertfall vært kaputt hehe! Noen ganger kan han bli så sinna pga han mister smokken at det går utover søvnen på dagen, og mammaen og pappaen begynner å bli litt frustrert av å måtte holde smokken i munnen hans Det skal legges til her at da han var nyfødt, ble han klippet i strengen under tunga pga alt for stramt tungebånd!
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Nuk har noen gode smokker. De har en sånn vipp på enden av tuten så de er lettere å holde på. Vi kjøpte de på en baby butikk (tror det var babycomfor).
Bruble Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Linusen min begynte med NUK og tok den med en gang! anbefalr å prøve den. Vi har kjøpt den på Ringo.
**Frøken84** Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 signerer de to over her! de har nuk på barnashus og babyshop=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå