semma Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Sett deg aldri ned her ved BiM uten en real flaske vann ved siden av. Sikkert mange av dere som allerede er veldig flinke til å drikke vann, men desverre er ikke jeg èn av dere - men har tenkt til å bli det )
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Jeg er heller ikke så flink, men prøver! Flere tips: - Ha alltid isbiter i fryseren! - En skive lime eller sitron på toppen gir en god frisk smak! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå