Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å kjøpe inn mammaklær? og hvor er det fint å handle???

Jeg er ikke lenger enn i slutten av uke 11, men alle mine str. xs og s bukser må snart pakkes vekk... Går med strikk i buksesmekken og lange tunikaer over.Vet ikke om vits å kjøpe en bukse i stor størrelse nå eller om jeg bare skal sjekke mammaklær utvalget. Hva mener dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

handlet inn mine første mammabukser da jeg og...

nå derimot starter jeg å få samme syndromet som sist gang og har store problemer med å takle at noe strammer over magen..

what can a girl do..

men har handlet inn mange lange gensre,tskjorter,tunikaer og liknende.. da kan man gå lenge med bukser uten å lukke de... :)

Skrevet

hei "sommerfugl"

Jeg får selv hetta av alt som strammer mye rundt magen.. takler det ikke. Derfor greit med lange skjønne tunikaer over så holder en hårstrikk buksen noe sammen i midjen ;-)

Har kun lagt på meg en kg og føler meg heller ikke spes stor, men noe har altså skjedd over hoftene...kjøpt gravidbukse på h&m men med den føler jeg meg bare innmari gravid og så sitter de ikke så fint...

Skrevet

Jeg ser du er fra Oslo og her er det jo mange steder som fører gravideklær. Selv begynte jeg å kjøpe litt i uke 12. Har kjøpt 3 gravid olabukser. 1 på Zara, den har rette ben med litt vidde nederst. (550 kr) En sort på Lindex til 300 kr, smale ben som går nedi støvletter og en på babyshop Mamalicious er merket som kostet 280 kr. Alle tre har stoff liv øverst og ser ikke ut som gravidbukser. Jeg har på belter som vanlig. Jeg syns de var mer behagelig å gå med enn bukser i en str større.

Ellers er det å anbefale å kjøpe noen singleter, topper som er litt lengre enn vanlig hvis man ikke vil ha gravidtopper. Du bruker jo små str så det er ikke noe problem for deg.

Jeg bruker også endel tunikaer over buksen. Kjempesmart.

Skrevet

Du kommer jo ganske snart uansett til å få bruk for mammaklær, så tror du bare kan satse på det med en gang. Det gjorde i alle fall jeg, og er fornøyd med det. hadde ikke vært noen vits å kjøpe bukse i større str, den hadde blitt for liten i livet ganske fort.

Polarn O. Pyret har kule bukser. Både smale og noe videre modeller, ser ut som helt vanlig bukse, bortsett fra at de har bredt, behagelig strikk i livet. HM har også endel mammabukser, men de falt ikke helt i min smak i alle fall.

Lykke til, viktig å finne noe behagelig!

Skrevet

Om du bruker så små størrelser nå, så tror jeg du kommer til å slite med å finne deg bukse. Jeg må "alltid" ha minste str av bukser, og finner kun bukser som sitter på mamasita (www.mamasita.no) De har str XXS på dongri, som passer meg. Alle andre plasser, og da mener jeg alle!! har ikke små nok bukser! Ikke som jeg har funnet i allefall...

Bakdelen er at mamasita ikke er billigste plassen, men buksene er fantastiske gode, og fine på!

Lykke til!

Skrevet

har brukt mamma klærne fra H&M siden uke 8 . passer utmerket da d er bare magen som vekser å ikke rompa å lårene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...