Gå til innhold

Noen som ikke har sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå i slutten av svangerskapet???

vi har ikke hatt sex på 2 måneder tror jeg, vi synes det hele blir helt feil...

ungen hører jo hele greierne å dunkinge å nei..fysj...

finnes heldigvis andre måter enn å ha vanlig sex på...

noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, du er ikke alene. Tror vi hadde sex rundt juletider en gang, men ikke etter det. Jeg har ikke lyst, og gubben er ikke så veldig higen han heller. Han syns det er litt rart, og er redd for å "ta i", med den store magen og sånn. Nei, vi venter til alt er over og bra igjen vi.

Skrevet

vi hadde sex sist i uke 26. mannen syntes dette var veldig ubehagelig for han tenkte jo på at han måtte passe seg for bebi hehe. og det ble rart, brått kom det et spark å da klarte jeg ikke tenke sex lenger.

så her i gården blir det annen kos, kan jo få vært kjørester selv om man dropper sex greia :)

uke 33 nå :)

Skrevet

vi har hatt regelmessig sex i svangerskapet.. men etter en blødning etter sex for et par dager siden, tror jeg vi dropper det. dette er jo normalt, men synes det var litt skummelt. er i uke 35+2 nå...

Skrevet

Samme her, jeg har ikke så veldig lyst og samboeren ser på meg som en teddybjørn:) hehe! Han får ikke helt til å tenke tanken på sex med meg nå,er i uke 33 og har vel ikke hatt sex på 2 mnd..hadde det her om dagen. Forsiktig sex..kjedelig!:) hehe! Bedre å vente så blir det litt tsas igjen når vi begynner på`n igjen:) Viktig med masse kos ellers da;klemming og berøring og kjærlige kyss.

Skrevet

HI her..

er i uke 38..

har lyst på sex hele tiden ,men det blir jo ekkelt,,hehe..magen blir i veien å nei usj....

så drømmer jeg om sex hver natt nesten..så gleder meg virkelig til det blir godt igjen å ha sex

Skrevet

Vi har ikke hatt sex de siste tre mndene, heller lite i svangerskapet i det heletett, men jeg har mistet all lyst, så jeg orker ikke.

Skrevet

vi har hatt en periode med lite sex (ca 1 gang annenhver uke) men nå i det siste har det tatt seg opp igjen. (er i uke 39+5)

og problemet har vel vært meg som har sagt nei, mens han syntes jeg er såå utrolig deilig og vakker,sier det hver dag. jeg tenker bare på strekkmerkene og at magen er litt i veien,men det går alltid bra,vi finner på stillinger og ler masse innimellom!!

tenker jo litt på dette med modning også,at det skal hjelpe på med sæd,så vi kjører i vei! blir jo en stund til neste gang etter at babyen har kommet... er d ikke 2 mnd ca? eller er det bare hvis du revner litt?

Skrevet

husker du at dine foreldre hadde sex når du lå inni magen til din mor, anonym som spør om dette???

Skrevet

Har ikke blitt noe på meg siden slutten av september/begynnelsen av oktober. Sambo synes det er rart og er redd for å gjøre noe galt...Er heldigvis under to uker igjen til termin, så jeg håper jeg kommer meg raskt igjen etter fødselen. Er en smule seksuelt frustrert!!

Skrevet

Jeg kunne ikke ha sex før 6 mnd etter fødsel sist så jeg tar det jeg kan få nå i tilfelle det blir lenge å vente etter fødsel.

Når mor får orgasme så er det som massasje for babyen og den syns det er godt. Hvorfor fra røve babyen det?

Jeg er glad mannen enda har lyst:o)

Skrevet

Til anonym 13:17 over.. Sist gang hadde vi sex igjen etter litt over en uke bare, (selv om jeg hadde to små pyntesting, var disse borte i løpet av kort tid) så dette er HELT individuelt. Kommer jo selvfølgelig an på hvordan fødselen går.

Skrevet

Jeg har termin på fredag, så de siste ukene har vi hatt sex et par ganger, men det har jo vært av "praktiske" grunner.. skal jo være bra for modning og kanskje sette fortgang i sakene.. Forrige gang vi hadde sex var vel i jula tror jeg.. Ingen av oss som har så veldig lyst om dagen.. selv om vi ikke har vært så forelsket siden vi møttes, hehe ;) Det er jo mange måter å "kose" på uten at det må være sex.. ;)

Skrevet

til jenay ette eller annet...

nei husker ikke dette såklart men ekkelt fordi om!

hvorfor ha sex når en ikke klarer å nyte det helt???

jeg synes det er helt ekkelt å skal ha sex når bebien ligger rett innenfor!

Skrevet

Vi har masse sex. Er kjempe glad for at min mann ikke finner meg frastøtende.

Skrevet

Vi har MASSE sex, hver dag og opptil flere ganger daglig å.. Og det har vi hatt igjennom hele svanger-skapet.. Jeg er 35 uker...

Skrevet

Det er vel ikke så mange menn som finner kvinnen sin frastøtende fordi om der er gravide dah......elr?? Men for den vordenede far her i huset ble det litt trasig da han kjenner at penis ligger "oppå noe" som han forklarte det....men vi prøver nå litt alikevell selv om det liksom ikke blir helt 100.....hehe.Vi begge gler oss til vi kan ha skikkelig god sex igjen.Forrige svangersskap hadde vi sex hele tiden,denne gang så ble det ikke sånn.......meeeeeeeeen et savn,ja!!

Skrevet

Har ikke blitt så mye denne siste tiden nei, men det synes vi begge er greit. Jeg tar meg av han litt i ny og ned da, blir litt annen type kos. Kunne sikkert hatt sex da, men føler det er vansklig å nyte det like mye nå. Magen er jo litt i veien..Gleder meg til å ha god sex igjen etterpå!!;)

Skrevet

Nesten ikke i det hele tatt siden september...

Godt å høre at vi ikke er de eneste..

Var slik sist også, men tok seg opp noen måneder etter fødsel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...