1baby,og 1 spire Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Syns det virker som den er mye lenger ned nå, en den har vært ellers. Er 34+6. Er første barnet .
prego Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 ja det lurer jeg og på.. og merker man det veldig godt når den synker?
LilleBanan blir storebror Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Den synker jo fordi baby graver seg lenger nedi bekkenet.... Man merker at magen har sunket da det blir bedre plass øverst på en måte. Så blir det mykere/bløtere øverst, værtfall hos meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå