*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hei.. Ser du kjenner han som spiller/spilte Biffen i Olsenbanden jr.. Kjenner du han som var med første gang? Det gjør jeg:) Hvor er du evt fra?
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Hvis dere begge kjenner ham så er dere enten fra Drammen/omegn eller har gått på folkehøyskolen han gikk på. Dersom dere kjenner han bør dere vite hvem jeg er!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 Hei.. Jeg veit ikke hvem du er! Hehe! Men jeg gikk på ungdomsskolen med han!
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Jeg er storesøstra hans! Og han bor hos meg, i huset på Konnerud hvor han "alltid" har bodd;)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 Aha:) Hehe.. Da veit jeg det å..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå