Vannmann35 Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Sølvfarget med tynt transparent papir inni. Tekst på side 1, og bilde av oss i sort hvitt på side 2. Det hele er holdt sammen med et søvfarget strikk. Det ble veldig elegant og vi har fått mange komplimenter for dem.
Mamman til Mari Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Slik ser våre ut: http://www.kortbutikken.no/default.aspx?page=0&action=Enlarge&command=5700 Enkle og greie, mange har sagt at de passer godt til oss :-)
art Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Vannmann 31; De hørtes veldig fine ut, har du laget de selv eller bestilt de ferdig...?
proud mama Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 hei Jeg har tatt bilde av en av blomstertypene som jeg skal ha i buketten og ellers i lokalet å satt dette på forsiden. På side 2 er vårt monogram, side 3 er all tekst, med vårt monogram svakt i bakgrunnen og på baksiden er blomstrene sånn som på forsiden Har også lastet ned passende font (skrifttype) fra nettet å får et trykkeri til å printe disse ut på kremfarget papir:)
Vannmann35 Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 De er kjøpt hos Decorium i Oslo. Du kan se nettsiden her: www.decorium.no - men de vi har finnes ikke bilde av på nett da. Veldig fornøyde :-)
Mariana_K Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Hvor mye har dere betalt for innbydelsene? Ikke bestemt meg for om jeg skal bestille eller lage de selv... lurer på hva som er billigst...?
proud mama Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Hei Da har jeg lagt ut et par bilder av min invitasjon hvis noen er interessert. Den ble trykket på kremfarget papir via et trykkeri. Vi designet selv invitasjonen, å fikk gjestens navn trykket inni. Hver invitasjon kostet 31 kr, + 4 kr for navn på gjest pr invitasjon, dvs 35 kr uten konvolutter. mvh
Eline på vei med nummer to Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Jeg lager våre selv, har kjøpt inn hvite A4-ark i god kvalitet, mulberry papir i hvitt, tynt mosegrønt organza bånd, vellum (transparent papir) og hvit eller grønt dekorpapir (har ikke bestemt meg for hvilket som skal brukes). Av et A4-ark så blir det to invitasjoner (brettes dobbelt på langs og deles i to). Mulberrypapiret rives i kantene og legges utenpå, litt mindre enn selve kortet. Skal printe ut et bilde av oss sammen på samme papir som selve invitasjonen, under dette skal jeg lime en litt større firkant med dekorpapir. Selve invitasjonen skal bli skrevet ut på vellum, i litt mindre størrelse enn selve kortet, brettes i to og holdes på plass i invitasjonen ved hjelp av organzabåndet. ...håper dette var noenlunde oversiktlig? Invitasjonene, 50 stk, inkl porto kommer på ca 850 kr
sæsti & sebbe Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Vi laget invitasjonene selv i word og fikk de trykket opp på et trykkeri. Det er bilde av oss i et hjerte(rødt) foran, sammen med navnene våre, på side 3 er det invitasjonen med rød skrift og hver gjest sitt navn, og på siste side er det monogrammet vårt i rødt. (Har et rødt/hvitt tema) Vet ikke eksakt hvor mye de kostet pr stykk, for vi fikk en samlet pris på invitasjonene, menyhefte (som det står litt om stedet, menyen, gjestene & bordplassering) og stort bordkart som skal stå i inngangen. Dette skulle han ha 2500kr for. Syns ikke det var så 'gæli'. Vi er 65 stk i bryllupet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå