Gjest Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har en liten nevø som snart er 3,5 år. Helt siden han var liten har han alltid vært glad i rosa.. Uten at han har fått helt den store entusiasmen fra sin friluftselskende mamma.. (som helst vil kle sønnen sin i armygrønn og beige).. I går ringte denne lille gutten til tante og sa han skulle kjøpe solbriller, og entusiasmen var kjempestor! Han hadde så lyst på ROSA solbriller! Hvorpå moren hans kommenterer at de helt sikkert ikke hadde rosa solbriller til gutter på apoteket. Men mini visste råd, så han spurte liksågodt apotekeren om det ikke fantes rosa solbriller til gutter, og apotekeren svarte som sant var; at jo selvsagt kan gutter bruke de rosa solbrillene der... Så nå går min lille nevø rundt med rosa solbriller på nesa og er kjeeeeempestolt av seg selv! Og mammaen hans.. Vel, jeg tør nesten ikke spørre hvordan hun har det! Må bare tilføye at det er bra hun venter jente til våren da, så får hun gjenbruk på alt det rosa som storebror er så glad i! ;o)
Solstråle72 Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Hehehe han vet hva han vil ha den gutten der, ja :-) Morsomt!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Hmm en kul kar spør du meg. Tør å gå for sine egne valg. Blir spennende å se hvor det bærer etter hvert ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå