Gå til innhold

Noen andre som går å venter?


Tonje W

Anbefalte innlegg

Har termin på fredag, men går nå og venter da. Både hos legen igår og homeopaten idag sa de at nå skjer det snart. Alle tegn på at det er nært forestående er visst tilstede. Synes det er helt surrealistisk at det kommer et barn til verden snart. Er det noen andre som har den følelsen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også termin på fredag, hehe :) Var hos akupungtøren i går hun trodde det ikke var lenge igjen nå. Var på kontroll hos jordmoren forrige mandag, hun trodde ikke at vi ville sees til neste kontroll som er på torsdag..

 

Vanskelig å forstå innimellom hva som faktisk skal skje, tror det er umulig å sette seg inn i før vi faktisk er i situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig veldig rart at det skal dukke opp et lite menneske fra magen ... Selv om vi har ventet på det og forberedt oss i 9 måneder.

 

Både akupunktøren min og legen min trodde ikke jeg skulle dukke opp til behandling/kontroll igår. Hah - her sitter jeg uten noe tegn på at noe som helt kommer til å skje ...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet halv ett inatt og hadde kynnere, rier eller hva det nå var. Det var ihvertfall annerledes enn de jeg har hatt fra før. Disse var mer regelmessige og vondere. Stod opp, så litt krim på tv, men så ga det seg etter et par timer. Lurer på om akupunkturen jeg fikk hos homeopaten idag hjelper litt på. Er jo lov å håpe! Det er nesten ekkelt å stå, for det er sånn nedtrykk.

 

Får håpe ingen av oss må vente lenger enn til fredag da - ellers ender vi opp i mars-klubben....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også termin på fredag, så ja jeg venter i spenning :-) Håper inderlig på et februarbarn, men har begynt å innse at jeg like godt kan gå 2 uker over tiden. Ingen tegn på at noe er på gang her forutenom vonde, harde kynnere.... Men håper veldig da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne!

HAr alle tegn på at nå skjer det snart... Men det er mer uvirkelig enn den dagen jeg ble gravid at det plutsleig skal komme en unger der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så rart, jeg har en følelse hver kveld av at inatt, da skjer det, men jeg føler aldri at det kommer til å skje på dagtid. Er det sånn for dere også? Det er sånn nedpress her nå at det nesten gjør vondt å stå oppreist. Hvis den ungen skal dytte så hardt for å komme ut, kan hun ikke bare komme da?? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo bare svare på dette, med nyvunnen erfaring ...:-) Har også hatt det sånn at jeg har forventet at noe skal skje om natten, men aldri om dagen. Og slik gikk det også, kl 5 i natt gikk plutselig vannet ...uten tvil, så da ble det jo ikke mer soving.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så kult da! Når er det du hadde termin da? Hvordan følte du deg dagene i forveien? Er du fortsatt hjemme nå tro....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Folkens!!

Har termin i dag jeg...Men sitter hjemme og venter spent. Slimproppen gikk tidligere idag, men har ikke så mange andre tegn på at det skal vli noe action i natt... Har hatt endel kynnere, men sikkert ikke nok til å være helt fødselsklar. Var på kontroll på mandag og fikk sjekket modning, hadde en cm åpning, men jordmor trodde ikke det kom til å skje så snart fordi jeg var ikke helt moden enda. Så får bare sitte og kose meg hjemme med en god bok ol. Har hatt endel bekken-plager, så har ikke så lett for å bevege meg, veldi vondt faktisk! Er litt misunnelig på de som er ferdige...Jeg gleder meg så til å treffe lille jenta mi:) Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...