Gå til innhold

hvordan kan han bare gå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan svare meg? meg og typen har hatt problemer i ca 2 mnd.. krangling å sånn pga husbygging.. Når han alldri snakker om hva som plager han..hvordan kan han bare gå fra ungene sine da?? jeg visste ikke om alt som plaget han..hadde jeg visst det så hadde jeg tenkt annerledes enn jeg har gjort.. jeg vet jeg har provosert han.. å hadde ALLDRIG holdt på sånn igjen... trodde han ville fortalt meg om problemene sine FØR han gikk..ikke ETTER han gikk... han sier han har mistet mye følelse for forholdet..men er det ikke verdt å prøve å ordne det? for ungenes skyld vaffal? vi har vert sammen i 2 år og ikke hatt probler før de siste 2 mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger noen svar å råd tror jeg... kommer ikke over dette.. han sa han skulle tenke på dette i helgen.... men tror ikke han kommer hjem igjen...

Skrevet

jeg ville ha tenkt tanken på at han har truffet en ny.

Skrevet

Synes han virker litt pingle jeg da...halo...han har barn med deg - dere har ikke hatt så særlige problemer før de siste 2 mnd...så plutselig er det nok for han og han forsvinner...Til å le av..

Du må være tøffere - gi han følesen av at dette IKKE er en voksen handling, skulle tro han er 17 år. Her er det barn i bildet og dere må jobbe sammen for å få dette til å funke. Han er virkelig en pingle hvis han ikke takler litt motgang - det er jo sånn vi blir sterkere ;)

Skrevet

åh takk!!! så godt å høre det er andre som tenker det samme.... at han har truffen en ny tror jeg ikke... vi har holdt på å bygge hus, så han har vert der hver kveld... å jeg vet han har vert der.. jeg har jo ikke bare vert snill me han heller... har jo krangla over småting... men husbygging og barn å alt sammen er jo mye for oss begge...er jo ikke bare han som har lov å vere stressa å frustrert da... jeg og... savner han....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...